mrtn xDD Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne, så jeg la den her. Det har seg slik at mitt snowboard brakk i går og jeg må skaffe meg et nytt. Jeg kjørte på Hammer Condense 155 før og likte det veldig godt. Derfor har jeg tenkt litt på Hammer Come-x 153 som mitt nye brett ( http://www.hammersnowboards.com/products/come-x.php ) Noen som kjører på et slikt brett? Jeg er selfølgelig helt åpen for forslag til andre gode snowboard. Jeg kjører et par ganger i uka og er "middels god." Veier litt over 70 kg. Noen forslag til brett/kommentarer? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) brettet søkker bad, jeg skulle ta nousepress 180 på en rail da det skjedde, sprakk mitt også .. irriterende... jeg anbefaler ikkke hammer generelt... men jeg anbefaler CC - brett Axl F Edit: CC brett PS: bare kødder morten, hakke peiling Endret 12. mars 2007 av Axl91 Lenke til kommentar
3evel Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg ville ha satset på et burton fish, veldig bra brett dette er et av de beste brettet jeg veit om, og du får det ganske billigt også Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjører selv et Bataleon Hero 161 for tiden. Kjørt Bataleon i 6 år eller mer nå, veldig glad i triple base sålen deres. Bataleon brettene er noe spesielle og krever noe tilvenning, men er verdt innsatsen etterpå etter min mening. Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge i nytt snowboard, bataleon brettene ligger vel på prisnivå med andre highend brett. Vil uansett anbefale å teste et brett hvis du får muligheten for å se om det er noe for deg. Bataleon Snowboards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå