Gå til innhold

Borte bra eller hjemme best?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere der ut synes om det å kjøpe ferdigmoddet kabinett? Er det lame? Jeg mener ihvertfall det, for skal man modde, skal man skape datamaskinens egen personlighet! Når man bestiller ifra nettet så blir det ikke det samme, andre gjør jobben for deg og det blir uorginalt og ikke noe særlig man kan skryte av... (Dette er min mening)

Og til hva slags grad vil dere at man skal modde? Skjære ut plexiglasset selv, eller kjøpe ferdigutskjært? Får andre til å skjære det, og kanskje få dem til å skjære kabinettet? Blir det det samme som å bestille ferdigmoddet fra nettet?

Post din mening her!

 

Hvis du har lyst da... :smile:

 

______________________________

 

skaarj

____________

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes iallefall at man ikke skal skryte av "casemodden" sin hvis man ikke har gjort det selv. Du skal modde ditt eget kabinett med dine egne meninger om hvordan det skal gjøres synes nå jeg. men selfølgelig, kan du ikke håndtere en stikksag, lakkboks eller en dremmel så kan dere få andre til og gjøre det eller kjøpe ferdig.

Lenke til kommentar

Har du ikke tid, penger eller mulighet til å modde selv så kjøp et ferdig moddet. Fint det. Men for all del!

Det beste er å lage kassa selv. fra bunnen av.

Men kjøper du kassa må du kjøpe glass selv og skjære en egen form på det (ikke standard shapes) og gjøre ting litt orginalt. men uansett hva man gjør er det enn som har gjort det før deg =) Så eneste måten å lage noe orginalt er å bygge et kabinett fra bunnen av på egen hånd

Lenke til kommentar

dere ha rett, det er mest orginalt å bygge fra bunnen av... datan får liksom en sjel :smile:

Men så finnes det jo de late sjeler, som bestiller ferdigmoddet :grin:

 

Men jeg vet om folk som kjøper ferdigmoddet og skryter...

 

Men hva betegnes som ferdigmoddet? Jeg mener ihvertfall at man har gårr over grensen når man bestiller dør med plexiglass ferdig satt inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...