MiSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg har opplevd, i lang tid nå, at epostvarslingen ikke er konsekvent på formatet i det hele tatt, jfr. bildet under. Som dere ser, så er det noen ganger på engelsk, andre ganger på norsk, både i emnetittelen og selve innholdet. Noen ganger er trådtittelen med i emnetittelen, andre ganger ikke. Hva skyldes dette? Hvis jeg skal stemme for hva jeg mener er best, så blir det norsk språk med ingen emner i tittelen (sistnevnte gjør at alle varslingene kommer under én linje i Gmail, noe som er veldig praktisk når man får et tjuetalls om dagen. Endret 19. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Er det ingen andre som har merket noe til dette? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er det ingen andre som har merket noe til dette? 8190741[/snapback] Jeg har merket det, og irriterer meg over det. Håper det kan fikses. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg