GA Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan du komme med en begrunnelse? 8136810[/snapback] At når folk er så unge så er det veldig mange som enda ikke er sikker på sin egen legning, og hun kan kanskje komme til å tro at hun er lesbisk i et par år før hun ender opp med å finne ut at hun ikke er det likevel. Og det kan muligens ende opp med at hun dumper deg 8136868[/snapback] Det er dette jeg også tenker, har sett det skje mange ganger. Veldig mange jenter som tror de er lesbiske over lengre perioder enten fordi de har hatt dårlige erfaringer med menn, eller et par gode med andre jenter. Om du er glad i henne så hadde det vært utrolig kjipt om noe sånt skjedde antar jeg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare jeg som ikke hadde syntes det var greit å dele på kjæresten min? Lenke til kommentar
Gjest Tenker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nei, jeg kan ikke nekte hun i å gjøre som hun vil. Men hun kom til meg og spurte om saken. Jeg sa at jeg trengte tid til å tenke over det, og kommer til å stille en del spørsmål som hun "må" svare på. Det at hun dumper meg ser jeg på som helt urealistisk. Vi er utrolig glade i hverandre og har det fint sammen. Saken var at hun kanskje ville utforske litt. Lenke til kommentar
Gjest Tenker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 At når folk er så unge så er det veldig mange som enda ikke er sikker på sin egen legning, og hun kan kanskje komme til å tro at hun er lesbisk i et par år før hun ender opp med å finne ut at hun ikke er det likevel. Og det kan muligens ende opp med at hun dumper deg 8136868[/snapback] Det er dette jeg også tenker, har sett det skje mange ganger. Veldig mange jenter som tror de er lesbiske over lengre perioder enten fordi de har hatt dårlige erfaringer med menn, eller et par gode med andre jenter. Om du er glad i henne så hadde det vært utrolig kjipt om noe sånt skjedde antar jeg! 8136922[/snapback] Har spurt om hun tror at det kan være "fare" for at hun er lesbisk, men det er det ikke. Hun har ikke følelser for andre jenter (ikke gutter heller får jeg håpe) sier hun. Og det tror jeg på. Hvis jeg sier "Nei, jeg synes ikke det er greit at du har det" så vet jeg at hun kommer til å respektere det helt og fult. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare jeg som ikke hadde syntes det var greit å dele på kjæresten min? 8136939[/snapback] Nei syns det samma jeg.. Og hvis jeg hadde stilt det spørsmålet til kjæresten min, håper jeg han ikke syntes hadde vært noe stas å dele på meg heller.. Har spurt om hun tror at det kan være "fare" for at hun er lesbisk, men det er det ikke. Hun har ikke følelser for andre jenter (ikke gutter heller får jeg håpe) sier hun. Og det tror jeg på. 8137026[/snapback] Selvom hun har sagt at det ikke er noen fare så vet du ikke.. hun vet heller ikke.. sånn er det bare.. Personlig så syns jeg hun er litt ung, men nå vet jeg ikke hvordan hun er som person så kan egentlig ikke dømme etter det.. Men hvis du ikke har noen problemer med å dele på henne, og la en annen jente være intim med henne så... Husk at hun er like utro med en jente som en gutt.. tror dere bare ikke helt tenker over det.. Lenke til kommentar
Gjest Tenker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Altså, om jeg sier at det er greit at hun da koser seg med ei annen jente så kan ikke jeg si at hun har vært utro. Mener jeg. Men hva det blir til er en helt annen sak.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ikke det at jeg har noen erfaring med et slikt dilemma, men NEI. Selvsagt burde ikke du gi din tillatelse til å la henne "prøve" å ha sex med en annen kvinne (eller jente i dette tilfellet)! Ville du gitt lov om hun "bare ville se hvordan det var å ha sex med en annen man"? I bunn og grunn er det nesten det samme. Det blir liksom helt feil i et seriøst parforhold at den ene parten skal prøve seg fram på en evt tredjepart. At hun i det heletatt spør om dette, endog tenker i de baner mener jeg er helt på trynet. Elsker hun deg får hun holde seg med deg og deg alene. Nei er mitt råd. På den andre siden. Gutten i meg ser vel at om du fikk delta, ville situasjonen vært en annen...Da kan det jo være hennes noe bisarre måte å sette pris på deres forhold. Du kan jo også spørre deg selv om graden av seriøsitet fra hennes siden, kanskje hun bare spøkte? Endret 12. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 I mitt hode er det hwlt greit at dama har jentesex så lenge hu er "mest glad i meg" dvs at sex med en annen kun er sex og ikke noe mer. Kort sagt er en jente utro med ei annen jente i et hetrofilt forhold ser ikke jeg på dette som utroskap.(Litt spest kanskej men vet ikke hvorfor jeg ikke har noe imot dette) Tror faktisk det er en del som støtter meg i den meningen (i hvertfall av det jeg har erfart til nå) Lenke til kommentar
Gjest Tenker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 I mitt hode er det hwlt greit at dama har jentesex så lenge hu er "mest glad i meg" dvs at sex med en annen kun er sex og ikke noe mer. Kort sagt er en jente utro med ei annen jente i et hetrofilt forhold ser ikke jeg på dette som utroskap.(Litt spest kanskej men vet ikke hvorfor jeg ikke har noe imot dette) Tror faktisk det er en del som støtter meg i den meningen (i hvertfall av det jeg har erfart til nå) 8138567[/snapback] For meg så virker det som vi deler den samme tanken der. Er litt sånn jeg også har tenkt. Men som jeg leser så er det mange som ikke deler de tankene også. Men det er jo helt klart forskjellig fra person til person. Som en lurte på om det ikke bare var spøk? Nei, det tror jeg overhode ikke at det var. Som jeg også har skrevet før så er ikke trekant aktuelt i førsteomgang iallefall. Det er noe som kanskje kommer etter det her eventuelt. Vi har ikke snakket noe spesielt om trekant, så det er nok ikke aktuelt nei. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hadde aldri i verden sagt ja til noe slikt. For min del blir det som å be om å få lov til å være utro. Man kan være så nygjerrig man vil, men et sted går grensen, og den er passerert med noe slikt. Skal man førstes være tro mot noen så får det da søren meg gjelde begge kjønn også. Hvilket godt skal man liksom få ut av noe slikt? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Selvsagt burde ikke du gi din tillatelse til å la henne "prøve" å ha sex med en annen kvinne (eller jente i dette tilfellet)! Ville du gitt lov om hun "bare ville se hvordan det var å ha sex med en annen man"? I bunn og grunn er det nesten det samme. Det blir liksom helt feil i et seriøst parforhold at den ene parten skal prøve seg fram på en evt tredjepart. At hun i det heletatt spør om dette, endog tenker i de baner mener jeg er helt på trynet. Elsker hun deg får hun holde seg med deg og deg alene. Nei er mitt råd. Akkurat.. er det jeg og mener... det blir bare feil, uansett hvordan du vrir og vender på det.. Hva får hun til å tenke på det egentlig? Er du ikke god nok aleine? Det spørsmålet hadde hvertfall jeg stilt meg selv, hvis kjæresten min hadde ytret et slikt ønske.. I mitt hode er det helt greit at dama har jentesex så lenge hu er "mest glad i meg" dvs at sex med en annen kun er sex og ikke noe mer. Kort sagt er en jente utro med ei annen jente i et hetrofilt forhold ser ikke jeg på dette som utroskap.(Litt spest kanskej men vet ikke hvorfor jeg ikke har noe imot dette) Tror faktisk det er en del som støtter meg i den meningen (i hvertfall av det jeg har erfart til nå) 8138567[/snapback] Ja det kan godt tenkes at det er.. og det ser vi jo på svarene som kommer.. Og får all del det er jo lov å syntes det og Som jeg også har skrevet før så er ikke trekant aktuelt i førsteomgang iallefall. Det er noe som kanskje kommer etter det her eventuelt. Vi har ikke snakket noe spesielt om trekant, så det er nok ikke aktuelt nei. 8138738[/snapback] I første omgang? Så det er noe hun vil gjøre flere ganger? Det vil jo si at du deler dama din med en jente.. Tenk godt etter nå.. vil du virkelig vite at det er en annen som tar på henne på samma måten som du gjør? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvis hun skal ha, tror jeg det er best at du ikke er med. Hvis det er to stykker som er sammen, og de har sex med andre, vil det i det fleste tilfeller en av dere føle at seg utenfor. (Se på at partneren har sex med en annen person). Er redd for at dette kan ødelegge forhold, så jeg anbefaler det ikke. Tilbake til tema. Tror det er lurt å snakke mye om det før hun prøver, både positive og negative ting om det å ha "jentesex". Kan kanskje også være lurt å spørre på klaraklok. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har tenkt på dette siden jeg ført leste tråden, og jeg beklager, men for meg blir dette bare mer og mer absurd jo mer jeg tenker etter. Det er jo selvsagt nærliggende å få assosiasjoner til diverse "swinger" filmer fra 70-tallet. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg vel etter litt om og men tatt et seriøst oppgjør med meg selv om hvorvidt hun er noe å samle på. Nå hadde jeg kanskje ikke rota meg borti en slik type i førsteomgang, men det er mye rart der ute Jeg tror du burde gå inn i deg selv å ta en grundig gjennomgang av dine tanker og meninger om dette. Er det virkelig noe du vil at den du elsker skal gjøre? Å ha sex med en annen jente? Haha, for meg er det hvertfall rimelig fjernt. Men smaken er som baken og man har jo forskjellige verdier her i livet... edit: Altså, hvis det her er snakk om at hun er usikker på sin legning, og at hun gjerne vil prøve å ha sex med en jente for å få en klarhet i dette, er jo situasjonen en litt annen, men jeg ville hvertfall vurdert en pause i mellomtiden. Endret 12. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Gjest Tenker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå ville ikke jeg har masse kommenterer slengt rett i trynet. Ingen av dere kjenner kjæresten min og vet hvordan hun egentlig er. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg vel etter litt om og men tatt et seriøst oppgjør med meg selv om hvorvidt hun er noe å samle på. Nå hadde jeg kanskje ikke rota meg borti en slik type i førsteomgang, men det er mye rart der ute Unnskyld, men hvordan kan du si noe sånt? "Hvor vidt hun er noe å samle på?" Igjen, tror jeg kjenner jenta bedre en noen andre (kanskje med unntak av foreldrene hennes) og vet hva hun er og ikke. Hvis jeg velger å gi henne et "ja", så er det fordi jeg stoler på henne og er helt sikker på at det kommer til å skje en gang og aldri mer. I første omgang? Så det er noe hun vil gjøre flere ganger? Det vil jo si at du deler dama din med en jente.. Tenk godt etter nå.. vil du virkelig vite at det er en annen som tar på henne på samma måten som du gjør? Nei, det er ikke noe hun vil gjøre igjen. Som jeg skrev over om du leser hele dette innlegget. Nå igrunn så synes jeg denne tråden til slutt ble mer "dritt slenging" mot en person en det jeg ville ha av svar. Så hadde vært fint om det hadde blitt et siste punktum nå (mods). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Om trådstarter ønsker tråden stengt, så kan vi ordne dette i slike saker som her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg