Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil prøve jentesex

Gjest Tenker

Anbefalte innlegg

Gjest Tenker

Jeg velger å bruke gjestefunksjonen fordi jeg ikke vil gå ut med brukernavn i denne sammenhengen.

Det har seg sånn at kjæresten min har litt lyst til å prøve jentesex og har spurt meg om hva jeg synes om dette. Om det er greit osv.

Hvordan hadde dere reagert om kjæresten din hadde kommet og sagt noe sånt? Hva ville du svart?

Jeg er gutt til de som ikke forsto det.

Takker for seriøse svar, og kommer til å få useriøse svar fjernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du får delta i akten er jo dette bare posetivt :thumbup: om ikke skal du vite at statestikken viser at over halvparten av skandinaviske jenter har hatt/eller har lyst å prøve jentesex(fhm) i forhold til gutter og guttesex(3%) mener det var det som var skrevet. Men hvor gammal er dere? Og er det mulig hun er bifil eller noe?

Lenke til kommentar

Med en gang jeg leste topic så visste jeg at veldig mange ville svare "Om jeg fikk være med hadde det vært greit". Er ikke så enkelt dessverre, da det kan dukke opp komplikasjoner i ettertid. Både det faktum at hun kan bli usikker på legningen sin(altså at hun kanskje egentlig er hetro, men begynner å lure fordi hun kanskje likte det) noe som kan føre til at det blir slutt når det kanskje egentlig ikke burde blitt det, den andre er at hun oppdager at hun liker jenter bedre eller rettere sagt bare får bekreftet noe hun trodde. Hvis det er det siste så er det vel uunngåelig uansett, men kjedelig å få vite det sånn!

Men, hvor gammle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Lettere å svare skikkelig om man vet dette... Ikke ta en for rask beslutning fordi det hadde vært "kult å være med" (litt oppskrytt til info, men allikevel veldig moro)...

Lenke til kommentar
Gjest Tenker

Vi har vært sammen i ca 2år nå og har hatt sex i 1 1/2 eller noe sånt. Litt mer muligens.

Hun fyller 16 dette året her (så er enda 15), jeg er 18 (fylt i år) så det er to år mellom oss.

Muligheten for at hun er bifil vil jeg anta er lik null.

Nei, jeg får ikke være med. Det har jeg heller ikke lyst til om dette skulle skjedd. For hun vil sikkert gjøre dette av den grunn at hun vil utforske. Så om trekant skulle bli aktuelt så får det komme senere.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Hvis hun ikke vil ha sex med deg så sliter du, men hvis hun liker å ha sex med deg OG jenter da er dette en bonus. Dere kan eksperimentere en god del med trekanter+ :)

8136767[/snapback]

Som sagt, tror ikke det er det at hun ikke vil ha sex med meg. Men for å utforske. Jeg har tenkt sånn at jeg også kan dra nytte i det her i den form at hun kan fortelle meg hva som har skjedd, hva hun liker best osv som jeg ikke har funnet ut av før.

Lenke til kommentar

Da høres det mest ut som ung nyskjerrighet og er antakelig ikke veldig farlig. De fleste jenter i denne alderen tviler litt på sånt, og vil gjerne utforske. Mest sannsynlig blir det med en gang.

Da synes jeg rett å slett du skal avgjøre helt og holdent med hvordan du føler for det. Altså, synes du ikke noe spesielt om det så si nei. Er hun glad i deg og noe å samle på så vil hun ikke lage noe stort ut av det! :-)

Ta hvertfall uansett en skikkelig prat med henne om hvorfor hun ønsker dette, og om hva hun tror osv. Det er nemelig uansett ikke noe som styrker et forhold, så hver skeptisk!

Lenke til kommentar
Hvis hun ikke vil ha sex med deg så sliter du, men hvis hun liker å ha sex med deg OG jenter da er dette en bonus. Dere kan eksperimentere en god del med trekanter+ :)

8136767[/snapback]

Som sagt, tror ikke det er det at hun ikke vil ha sex med meg. Men for å utforske. Jeg har tenkt sånn at jeg også kan dra nytte i det her i den form at hun kan fortelle meg hva som har skjedd, hva hun liker best osv som jeg ikke har funnet ut av før.

8136792[/snapback]

Jeg tror faktisk det er bedre å finne ut dette ved å snakke åpent sammen om sexlivet. Man skal ikke trenge en sånn "test" for å få det til å funke.

Som noen av de andre her sier så er hun veldig ung, selv om jeg ikke vil være så bastant som noen av de andre her(da jeg mener dette er en VELDIG individuell sak fra par til par), så ville jeg tenkt veldig nøye over det. I den alderen er man veldig lett påvirkelig, og faren for at hun synes det er bra og dermed vil fortsette med det finnes(selv om hun ikke egentlig er bifil)

Lenke til kommentar
Kan du komme med en begrunnelse?

8136810[/snapback]

At når folk er så unge så er det veldig mange som enda ikke er sikker på sin egen legning, og hun kan kanskje komme til å tro at hun er lesbisk i et par år før hun ender opp med å finne ut at hun ikke er det likevel.

Og det kan muligens ende opp med at hun dumper deg

Lenke til kommentar
Si til henne at viss hun skal ha sex med en jente, så skal du ha sex med en gutt ;)

Sette henne i samme situasjon som deg kan være e strategisk ting.

8136870[/snapback]

Dagens dårligste tips! Gidder ikke engang begrunne det, da det burde være innlysende...

Lenke til kommentar

Du kan ikke nekte henne å gjøre hva hun vil da. Men du kan si til henne at du ikke synest mye om det. ( om det har noe innvirkning på hennes besluttninger) Men hanne sitvasjonen vert sånn for meg, så hadde jeg latt henne gjøre det, om hun virkelig har så lyst. Det er tross alt ikke en annen gutt hun skal ha seg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...