Gå til innhold

Problem med mute på Ctrl-knappen

Anbefalte innlegg

heisann.. har fått et utrolig irriterende problem.. mute knappen min er på samme knapp som jeg bruker å feks dukke med i cs (Ctrl).. noen som vet hvordan jeg kan endre muteknappen? altså snarevei"knappen"

klempetakk for svar :love:

Endret av TSP
Gjorde en liten endring på emnetittel
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg flyttet denne tråden til kategorien "Mus, tastatur, o.l." - hvor den hører bedre hjemme enn i "Annet om maskinvare".

--

For å øke sjansene dine for å få hjelp bør du nok poste mer informasjon om problemet. Er nok ikke mye andre kan hjelpe deg uten å vite en del ekstra informasjon. Vil regne med at informasjon om hva slags navn tastaturet ditt har, er det mest nødvendige, sammen med informasjon om hvilket operativsystem du har. Om dette er snakk om en bærbar hvor tastaturet ikke kjøpes for seg selv - si merket på maskinen. ;)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg flyttet denne tråden til kategorien "Mus, tastatur, o.l." - hvor den hører bedre hjemme enn i "Annet om maskinvare".

--

For å øke sjansene dine for å få hjelp bør du nok poste mer informasjon om problemet. Er nok ikke mye andre kan hjelpe deg uten å vite en del ekstra informasjon. Vil regne med at informasjon om hva slags navn tastaturet ditt har, er det mest nødvendige, sammen med informasjon om hvilket operativsystem du har. Om dette er snakk om en bærbar hvor tastaturet ikke kjøpes for seg selv - si merket på maskinen. ;)

litt mere info om problemet:

tastatur : Key Tronic

Kjører Windows Vista Ultimate

Er en stasjonær data

Er vel kanskje tastaturet det er noe feil med, skal kjøpe meg et nytt snart å se om problemet blir borte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...