leinaddd Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg flyttet over 80 GB musikk videoer til en annen hdd igår og formaterte det som var på den disken. og da hadde jeg alt på en annen. så glemte jeg å flytte det tilbake. så sletta jeg hele mappa og jeg har tømpt papirkurven. er det mulighet å få det tilbake eller? å gjennopprette det på et vis eller? takker for svar Lenke til kommentar
butare Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg flyttet over 80 GB musikk videoer til en annen hdd igår og formaterte det som var på den disken. og da hadde jeg alt på en annen. så glemte jeg å flytte det tilbake. så sletta jeg hele mappa og jeg har tømpt papirkurven. er det mulighet å få det tilbake eller? å gjennopprette det på et vis eller? takker for svar 8136501[/snapback] Jeg brukte denne programvaren på en disk jeg måtte hente ting fra. Koster penger, men vel verdt det synes jeg. Kjørte disken inn som slave i et annet oppsett. Fikk alt tilbake. Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 jeg flyttet over 80 GB musikk videoer til en annen hdd igår og formaterte det som var på den disken. og da hadde jeg alt på en annen. så glemte jeg å flytte det tilbake. så sletta jeg hele mappa og jeg har tømpt papirkurven. er det mulighet å få det tilbake eller? å gjennopprette det på et vis eller? takker for svar 8136501[/snapback] Jeg brukte denne programvaren på en disk jeg måtte hente ting fra. Koster penger, men vel verdt det synes jeg. Kjørte disken inn som slave i et annet oppsett. Fikk alt tilbake. 8136770[/snapback] Det er SATA disker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå