Kalmar Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg trenger hjelp til å legge inn Video på Ipoden..?` er det noen som kan si meg nyaktig hvordan jeg gjør det? jeg har hatt ipod siden jul å ikke greid det så håer dere hjelper meg - Kalmar Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Først så konverter du filmen til mp4 format. Så legger du filmen inn på ipoden. altså på samme måte som med musikk Lenke til kommentar
Kalmar Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 jeg får det fortsatt ikke til....jeg har connvertert den til MP4 men hvordan får jeg den inn på i tunes...det går ikke...har noen svaret på dette så send meg pm eller skriv her... det hadde jeg hvert kjempe takknemmelig for! - Kalmar Lenke til kommentar
Kalmar Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 er det noen som kan gi meg litt hjelp til det eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har du fått det til? Sliter med det samme.. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er enten å bruke dra slipp metoden som er det enkleste å gjørefor å legge den inn i itunes. Eller kan du gå på fil og trykke legg til fil i biblioteket. Håper det hjalp! Men husk å convertere filmen til MP4 format. Bruk Videora f-eks. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå