Glasscola2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jaja, quit the n00b yapping. Men kan dere fortelle meg hvor jeg kan laste ned/se på manga? Helst Naruto og Bleach. Likte ikke mangaroot. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei, jeg vil bare minne alle som har tenkt å svare på vår retningsline #8 som omhandler piratvirksomhet. Sørg for at enten serien eller domenet du vil anbefale tillater/følger en fri kopieringslisens. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Eg bruker disse (veit ikkje om dei har sån lisens greier) #Naruto manga returns #mangahelpers #-bleach- Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 #lurk irc.irchighway.net Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ok, ikke noe pes nå. Men dere leser det via IRC? Jeg har IRC, men kan ikke så veldig mye med det. Dere kan hvis dere gidder eventuelt sende en PM med link. Beklager dette med at jeg "nesten" brøt reglene med å spørre etter link. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 du kobler deg til en filserver på irc , der kan du laste ned diverse ting som drifteren av serveren tilbyr , irc er en fin plass til og finne ting som ikke finnes i andre fildelings net , finnen egne kanaler for alt på irc , og mange av di har filservere . eneste kjipe er at det kan være lange køer , og lave hastigheter , men når man laster ned matoppskrifter går det jo kjapt uansett ^^ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det er en del store Narutosider som tilbyr Mangaen. Skal jeg nevne navn...? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 du kobler deg til en filserver på irc , der kan du laste ned diverse ting som drifteren av serveren tilbyr , irc er en fin plass til og finne ting som ikke finnes i andre fildelings net , finnen egne kanaler for alt på irc , og mange av di har filservere . eneste kjipe er at det kan være lange køer , og lave hastigheter , men når man laster ned matoppskrifter går det jo kjapt uansett ^^ 8146608[/snapback] #lurk @ irc.irchighway.net er meget raskt. Mange bots og sjelden køer. http://www.gotlurk.net/ her finner du guider og "kodene" du må lime inn i irc http://www.mangaupdates.com/ her finner du serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå