Gå til innhold

Marianne Aulie forsøkt voldtatt? [Navngi = ferie]


Anbefalte innlegg

Det er feigt av diskusjon.nos adminer å fjerne tråder der navnene blir nevnt. Det blir ikke hengt ut noen personer, det er kun repetisjon av utsagn av Aulie, og ikke av diskusjon.no eller noe av dens brukere!

 

Skamme seg!

8137143[/snapback]

Det har intet med feighet å gjøre i det hele tatt. Det har med hva Bitex sa tidligere at det er for å forhindre eventuelle søksmål som faktisk kan skje ved å spre de navnene rundt. Når NRK har fjernet de og VG har fjernet de så sier det seg selv egentlig at man holder slikt unna forumet for å unngå slike saker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ingenting med feighet å gjøre. Forumet er ikke styrt av norsk lov eller ytringsfrihet, vi har egne regler her. Man skal ikke bare hive ut navn på folk som ikke engang har blitt anmeldt til politiet, når det like godt kan være bare PR-triks fra hennes side.

8137156[/snapback]

 

Bitex, DET ER IKKE FORUMET eller PERSONER som utgir ... og ..., men Aulie! Diskusjonen her går utpå hvem Auile utga som voldtektsmenn, ikke om de gjorde det, ikke om Aulie gjør det for PR stunt

 

Slett hele tråden da for guds skyld!

Lenke til kommentar

Skrik så mye du vil, wrangle. Det er ingen menneskerett å vite det.

Jeg forstår bare ikke hva folk skal med disse navnene. Ringe kjendisene og si "hey du som voldtok henne, jeg vet det var deg" og legge på? Anmelde dem til politiet for helt grunnløse påstander fremsatt i et tåpelig radioprogram?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Bitex, DET ER IKKE FORUMET eller PERSONER som utgir ... og ..., men Aulie! Diskusjonen her går utpå hvem Auile utga som voldtektsmenn, ikke om de gjorde det, ikke om Aulie gjør det for PR stunt

 

Slett hele tråden da for guds skyld!

8137187[/snapback]

diskusjon.no blir da en videreformidler av denne informasjonen noe som KAN straffe seg i et eventuelt søksmål.

 

 

Videre så kan dere bare kutte ut å sende meldinger om "Send navnene på PM".

Slike poster vil bli slettet.

Lenke til kommentar
Bitex, DET ER IKKE FORUMET eller PERSONER som utgir ... og ..., men Aulie! Diskusjonen her går utpå hvem Auile utga som voldtektsmenn, ikke om de gjorde det, ikke om Aulie gjør det for PR stunt

 

Slett hele tråden da for guds skyld!

8137187[/snapback]

diskusjon.no blir da en videreformidler av denne informasjonen noe som KAN straffe seg i et eventuelt søksmål.

 

 

Videre så kan dere bare kutte ut å sende meldinger om "Send navnene på PM".

Slike poster vil bli slettet.

8137214[/snapback]

 

 

Men da tar Bitex feil, for forumet er jo ikke under Norsk Lov og man har ikke ytringsfrihet.

 

Slett nå bare hele forbanna tråden da, det er jo helt feilplassert i tillegg da, om vi ikke får ut navnene.

Endret av Wrangle
Lenke til kommentar

Problemet er at hvis disse kjendisene velger å anmelde Auli, vil denne tråden RASKT dukke opp i et google-søk, og da kommer Hardware-nettverket i politiets søkelys og kan bli stengt fullstendig.

 

Forumet er ikke en plass for alle og enhver til å utøve ytringsfriheten sin, det er korrekt.

Tenk deg litt om. La oss f.eks. sammenligne forumet med et hus. Huset eies av moderatorene. Vi får LOV å være inne i huset deres. Det er dem som bestemmer, og vil de hive noen ut, gjør de gjerne det. Ta "ytringsfriheten" din et annet sted, da.

 

Hva du skal med disse fordømte navnene skjønner ikke jeg. Spre ryktet videre på skolen, kanskje?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

For det første så hevder ikke Aulie seg voldtatt, for det andre synes jeg det er motbydelig av den kjerringa å komme med en sånn beskyldning 14 år etter at det angivelig har skjedd.

 

Helt utrolige greier.

 

Hva skal man gjøre som mann hvis man får en sånn beskyldning slengt i trynet fra noen man kanskje har vært på fest med eller tafset på for 10+ år siden? Jeg blir helt skremt.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Så det betyr at så lenge man er uenig med moderatorene så blir det slettet?

 

Diskusjon....to sider av en sak....

 

Folk har lyst på navnene fordi det pirrer nysgjerrigheten, akkurat som jeg så den videoen på VG.no der en hund blir skutt 15 gang.

Endret av Wrangle
Lenke til kommentar

Jeg er nyskjerrig av natur, selv om jeg egentlig har 0 interesse av dette, måtte jeg jo bare finne ut hva som var blitt sagt osv.

Tok meg 2 min. med et kjapt søk på nettet, så fant jeg ut hvem hun sikta til.

 

Tør ikke å gjengi det her :no: og egentlig var det jo totalt uintressant.

Lenke til kommentar
Skal virkelig diskusjon.no bry seg om VG/DB har fjernet navnene, når NRK sitt opptak av sendingen fremdeles står uredigert?

8137287[/snapback]

Vi holder oss til norsk lov ja, hva andre gjør er slikleides irrelevant ;)

8137304[/snapback]

 

Hæ? Norges lov? Vi har lv til å snakke om hva som blir sagt på nyhetene, men ikke dette? Til og med når NRK og den som sier det ikke har fjernet det? :hmm:

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig skjer det ingenting annet enn at de kan saksøke kjerringa for falske beskyldninger, men jeg tror de ser hvor latterlig det blir å ta noe sånt videre.

8137307[/snapback]

 

Du er jo ikke akkurat saklig. Mannsjåvinistisk faktisk. Du ser NN1 og NN2 som ofre for hennes utsagn. Har enda ikke sett NN1 og NN2 i avisa og motsier det. Ikke en presseutalelse engang.

Lenke til kommentar

Egentlig litt rart at hun går ut med det nå 14 år etter at det skal ha skjedd da...Ikke at det befrir kjendisene på noen som helst måte da....

 

 

Overgrepsforsøket skal ha skjedd i 1993, da Aulie jobbet som modell. Hun forklarer at det skjedde på en kveld da det var blitt slutt med kjæresten. Hun var derfor fortvilet, og hadde bestemt seg for å dra hjem fra nachspiel. Aulie ble imidlertid overtalt til å bli, og hevder at hun senere ble dopet ned og forsøkt voldtatt to ganger.

 

Det siste voldtektsforsøket fant ifølge Aulie sted i leiligheten til én av kjendisene. Da kjendisen var ute av leiligheten et øyeblikk, klarte hun imidlertid å stable på beina krefter til å stikke av.

Lenke til kommentar

Og det er heller ingenting som tilsier at hun snakker sant. Bare fordi hun er søt og blond betyr ikke at alt hun river av seg er tilfelle.

 

Det var dette som skjedde i Bjugn-saken. Noen kom med en beskyldning om pedofili. Plutselig står en haug med småjenter frem med sine historier, når det senere ble bevist at 90% av dem var bare oppspinn foreldrene hadde fortalt de skulle si. De kasta seg på bølgen så og si. Folk sprer rykter, ryktene tar fatt og uskyldige blir dømt til slutt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Og det er heller ingenting som tilsier at hun snakker sant. Bare fordi hun er søt og blond betyr ikke at alt hun river av seg er tilfelle.

8137348[/snapback]

 

Man går vel ikke akkurat ut LIVE på riksdekkende radio og utgir to profilerte musikere som voldtektsmenn, om hun faktisk ikke er sikker.

Man har da lært av Clinton.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...