Gå til innhold

Marianne Aulie forsøkt voldtatt? [Navngi = ferie]

Anbefalte innlegg

Bare fordi andre medier gidder å bli dratt med i en evt rettssak betyr ikke at vi MÅ det også. For pokker, kan dere ikke bare respektere reglene på forumet?

Dere er faktisk på norges nest største diskusjonsforum.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har latt merke til at det ligger en norsk video på forsiden over dagens mest sette videoer på youtube?

Det har aldri skjedd før, hvis jeg ikke tar feil..

Dere kan jo tenke dere hva den handler om..

Marianne Aulie - Voldtekt

8151521[/snapback]

Vel det ble forferdelig mye oppstyr rundt den videoen.

Vurderer å ta den ned eller eventuelt sensurere kommentarene.

Hadde jeg visst at så mange kom til å se den hadde jeg brukt mer enn et kvarter på å lage den.

8152197[/snapback]

Må bare si det: HAHAHA gud og jeg lo

Lenke til kommentar

-De får heller saksøke meg. Eller Telenor. Eller NextGentel. Eller Google, for den saks skyld. Saksøk hver eneste en

Selv har jeg andre ting å bruke tiden på enn å jage etter to kjendisnavn på heltid. Jeg har en avis å lage

Redaktør i ITavisen Tore Neset.

Interessant poeng, det var da fælt så mye oppstyr for å beskytte to menn som alle vet hvem er. Man skulle tro at det var lettere å bare stå frem og si at det er usant, framfor å gå gjennom advokater og tro at man er skjult.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Hm, digger google sin hurtigbuffer, for da kan jeg lese bakeoppskrifter som har blitt fjernet...

Uansett, synes dette er en spennende sak. Ikke fordi det er en voldtekt, for det er noe forferdelig grusomt, men fordi jeg er spent på utfallet av denne saken. Blir spennende å se hvilken av partene som til slutt forteller sannheten, om vi noen gang får vite det. Såpeopera i tabloidene ftw.

Lenke til kommentar
Noen som har latt merke til at det ligger en norsk video på forsiden over dagens mest sette videoer på youtube?

Det har aldri skjedd før, hvis jeg ikke tar feil..

Dere kan jo tenke dere hva den handler om..

Marianne Aulie - Voldtekt

8151521[/snapback]

Vel det ble forferdelig mye oppstyr rundt den videoen.

Vurderer å ta den ned eller eventuelt sensurere kommentarene.

Hadde jeg visst at så mange kom til å se den hadde jeg brukt mer enn et kvarter på å lage den.

8152197[/snapback]

Må bare si det: HAHAHA gud og jeg lo

8154169[/snapback]

Det er vel stort sett den tilbakemeldingen jeg har fått fra Nordmenn.

Resten av verden har naturlig nok ikke fått med seg hva dette dreier seg om og jeg har derfor fått en del uforståelige meldinger derfra. Foreksempel har jeg fått en bråte personlige meldinger fra en usedvanlig hissig canadier som bl.a. skulle kvele meg med mine egne baller fordi jeg turte å rakke ned på kunst på den måten. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...