Bytex Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Bare fordi andre medier gidder å bli dratt med i en evt rettssak betyr ikke at vi MÅ det også. For pokker, kan dere ikke bare respektere reglene på forumet? Dere er faktisk på norges nest største diskusjonsforum. Endret 14. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
patham Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har latt merke til at det ligger en norsk video på forsiden over dagens mest sette videoer på youtube?Det har aldri skjedd før, hvis jeg ikke tar feil.. Dere kan jo tenke dere hva den handler om.. Marianne Aulie - Voldtekt 8151521[/snapback] Vel det ble forferdelig mye oppstyr rundt den videoen. Vurderer å ta den ned eller eventuelt sensurere kommentarene. Hadde jeg visst at så mange kom til å se den hadde jeg brukt mer enn et kvarter på å lage den. 8152197[/snapback] Må bare si det: HAHAHA gud og jeg lo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Bare fordi andre medier gidder å bli dratt med i en evt rettssak betyr ikke at vi MÅ det også. For pokker, kan dere ikke bare respektere reglene på forumet? Dere er faktisk på norges nest største diskusjonsforum. 8154161[/snapback] Her er den største VG Nett har utestengt over 30 debattanter fra sitt diskusjonforum http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146232 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) -De får heller saksøke meg. Eller Telenor. Eller NextGentel. Eller Google, for den saks skyld. Saksøk hver eneste en Selv har jeg andre ting å bruke tiden på enn å jage etter to kjendisnavn på heltid. Jeg har en avis å lage Redaktør i ITavisen Tore Neset. Interessant poeng, det var da fælt så mye oppstyr for å beskytte to menn som alle vet hvem er. Man skulle tro at det var lettere å bare stå frem og si at det er usant, framfor å gå gjennom advokater og tro at man er skjult. Endret 14. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) De står ikke fram og kommenterer noe fordi det bare skaper enda mere blest om Aulie, tror jeg. Det beste for dem er å bare ti stille og la det blåse over. Artikkel om dette: http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=146232 Endret 14. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Itavisen.no, de er tøff de. Imotsetning til diskusjon.no............................. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er ikke snakk om å "være tøff". Bare å forholde seg til normale regler. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hm, digger google sin hurtigbuffer, for da kan jeg lese bakeoppskrifter som har blitt fjernet... Uansett, synes dette er en spennende sak. Ikke fordi det er en voldtekt, for det er noe forferdelig grusomt, men fordi jeg er spent på utfallet av denne saken. Blir spennende å se hvilken av partene som til slutt forteller sannheten, om vi noen gang får vite det. Såpeopera i tabloidene ftw. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hmm...jaja..fint at så mange vet hvem de to er da..ehmm... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har latt merke til at det ligger en norsk video på forsiden over dagens mest sette videoer på youtube?Det har aldri skjedd før, hvis jeg ikke tar feil.. Dere kan jo tenke dere hva den handler om.. Marianne Aulie - Voldtekt 8151521[/snapback] Vel det ble forferdelig mye oppstyr rundt den videoen. Vurderer å ta den ned eller eventuelt sensurere kommentarene. Hadde jeg visst at så mange kom til å se den hadde jeg brukt mer enn et kvarter på å lage den. 8152197[/snapback] Må bare si det: HAHAHA gud og jeg lo 8154169[/snapback] Det er vel stort sett den tilbakemeldingen jeg har fått fra Nordmenn. Resten av verden har naturlig nok ikke fått med seg hva dette dreier seg om og jeg har derfor fått en del uforståelige meldinger derfra. Foreksempel har jeg fått en bråte personlige meldinger fra en usedvanlig hissig canadier som bl.a. skulle kvele meg med mine egne baller fordi jeg turte å rakke ned på kunst på den måten. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Sabla bra video Men HERREGUD for en taper Marianne Aulie er! Æresmedlem i Klubben for folk hatet av knopflerbruce, hvertfall. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Og så kan man spare seg for å gi ut feile navn her også. Innlegg slettet og den nyopprettede kontoen er permbannet. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eh, hvorfor kan ikke vi poste navn? Det stod jo til og med i vg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=731161 Der er diskusjonen om hvorfor navnene ikke tillates her. Så der kan man lese hvorfor og diskutere rundt akkurat det. Ikke ta det i denne tråden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det var siste posten som ble slettet pga. navnene til visse personer, tråden stenges. Ha fortsatt en god kveld. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg