Jossva Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Har noen fått til å bruke TV som monitor nr. 2 med hell? Jeg har prøvd å bruke to ulike TV er som ikke funker sammen med mitt skjermkort. Har noen tips setter jeg pris på det. Da tenker jeg merke etc. Tror jeg har prøvd alle varianter der jeg har tweaket alle instillinger som er. Får bare s/h bilde som er uklart. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Heia.. Sjekk på Matrox sin hjemmeside, de har et forum for å hjelpe brukere av Matrox produkter..Du må registrere deg før du kan poste.. http://forum.matrox.com/cgi-bin/mgaforum/Ultimate.cgi mvh....Heia...Lykke til.. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 -> Har noen fått til å bruke TV som monitor nr. 2 med hell? Jeg har prøvd å bruke to ulike TV er som ikke funker sammen med mitt skjermkort. <- Mener du TV'n brukt som PC'monitor ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Jeg har Matrox 450 dualhead 32MB som jeg har en 28" Hitachi på den ene utgangen. Jeg har ikke prøvd den på andre tv'er, men jeg vet at den virker på flere. Som monitor er det litt håpløst å se skrift på tv'en men filmer og spill virker ganske bra (spesielt filmer :smile: Foreløpig er min erfaring at det er lkettest å få det til å virke i clone-modus, men det går med multidisplay og dvdmax også Jeg sitter ikke på den maskinen som jeg har martox-kortet på akkurat nå så det er litt vanskelig å fortelle deg akkurat hvilke instillinger jeg har, dessverre. To The Xell Lenke til kommentar
Jossva Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 Jeg bruker en IBM som monitor 1 og vil gjerne bruke TV som monitor 2. Men min Philips TV og Grundig vil ikke vise noe som helst. Hvis noen kan gi meg eksakte data på hvordan de har satt sitt system setter jeg pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå