snikka Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har tenkt å kjøpe chieftec dragon m/360w powersupply. Er det noen her som har erfaringer angående støynivå på dette kabinettet(powersup.)? Trenger jeg en ekstra kabinettvifte? Evt. anbefalinger på kabinettvifte? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Bra kabinett du har valgt deg ut. Om du trenger ekstra kabinettvifter kommer an på hva du skal ha av hw. Mye/lite. om du skal kjøpe kabinettvifter, kan jeg anbefale Papst, disse skal være støysvake og gode. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Den 360watts strømforsyninga som sitter i toweret støyer ganske mye, hvis lite støy teller mye ville jeg nok kjøpt ett sånn tower uten strømforsyning og heller satt inn en stille enermax psu ellerno. men alt er jo relativt, kan jo hende andre synes den er stillegående selv om jeg synes den bråker. ellers ett helt kurrant tower, meget god plass. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå