Stian Jacobsen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage en post der vi som jobber med webdesign (både designbyråer og frilansere) kan legge ut design for kritikk.. (Hobby designere kan også legge ut design, men les reglene først..) Regler 1. Ikke legg ut ferdige design, kun design under bygging 2. Ikke legg ut dårlige design bare for å ha det morro (f.eks http://www.risotteria.com/WEBSIte100/Untitled_67.html ) 3. Ikke legg ut design som andre har laget 4. Ikke legg ut design som bruker tabeller eller er laget i WYSIWYG (Frontpage, piczo ol.) Det var reglene! Endret 12. mars 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nice.. Legger sikkert ut noen etter hvert = ) De som svarer må jo huske å ha designet i quote da= D /Jan tore Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har ikke designet på denne dataen, så desverre. Kommer sikkert med det hvis jeg finner tråden igjen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan jeg spørre hvorfor vi skal samle alt i én tråd, i stedet for å lage en tråd selv? Det kan være lurt i noen sammenhenger, men i dette tilfellet er jeg skeptisk. Vil det ikke bli litt vanskelig å holde orden etter hvert? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jo det vil det nok. Skal nok opprette en egen tråd for mitt design. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Mest fordi det er så mange tråder med "Gi meg kritikk".. du går inn å ser med en gang at personen aldri har rørt i en html kode eller aldri har lest noe om design, farger etc.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nettopp... De fleste lager ikke "gode design fra" starten av, og derfor vil det være mange tråder likevel. Endret 12. mars 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå