_ziggy_ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har nettopp bygd en pc til fattern med Vista, og selvfølgelig så fungerer ikke det gamle trådløse nettkortet (Topcom Skyracer v2.0 usb) i vista 64 bit. Noen som har noe bra forslag til trådløst nettkort til vista? Jeg har også forstått det sånn at ikke alle korta som støtter 32 bits versjonen av Vista fungerer i 64 bits versjonen. Stemmer dette? Endret 12. mars 2007 av _ziggy_ Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Hva kommer det egentlig av at Vista 64 bit støtter så få trådløse nettkort? På en relativt tidlig beta jeg prøvde bare putta jeg inn et trådløst usb kort som innstallerte seg selv uten at jeg behøvde å innstallere driver. Det var dog 32bit... er det noe med 64bit versjonen som gjør at den ikke har støtte for de samme korta som 32bit? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Kjøpte dette Jensen Air:Link 7554 USB kortet som fungerer utmerket Må bare laste ned Vista driveren fra hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå