Dr3as Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 hadde en slik diskett som formaterte, la over installeringsfilene og så kjørte en win98 installasjon automatisk(nesten) bare et par next trykk. noen som har noe slikt ligende, disketten vår er nemlig borte vekk. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Sikker på at den formaterte ? Virker som det kan være en type recovery-diskett for en pakke-pc. I så tilfelle, kanskje det finnes en slik for nedlasting på produsentens webside, for din maskin. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 en 98 oppstartsdiskett? var det det du tenkte på? isåfall kan du lage den på egenskaper for min datamasking under "installere windows"... tror jeg. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Du kan lage en boot diskett med unatended install. Da kan du legge in cd-key osv så du slipper å skrive inn dette under installasjonen osv... veldig praktisk Hvis du søker litt på Technet så finner du oppskriften der.. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: [urban] skrev (2002-12-11 10:23):Du kan lage en boot diskett med unatended install. Da kan du legge in cd-key osv så du slipper å skrive inn dette under installasjonen osv... veldig praktisk Hvis du søker litt på Technet så finner du oppskriften der.. Du kan bruke programmet "Batch 98" til å lage unattend filer (genererer en .inf-fil) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 ingen som har noe sånt til meg? den formaterer.. flytter alt i win98 folder'n på cdn til c:windows/options/cabs og instalerer derfra.. instalasjonen er så å si ferdig.. bare et par next'r man trenger å trykke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå