Gå til innhold

Anbefal meg spill til ny PC!

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny PC om en par uker, blir vel en XPS fra DELL, med ramme(økonomisk) 25k inkl. skjerm.

Dermed er jeg klar for en runde med grafikk intensitive spill jeg ikke har hatt maskin til å kjøre.

Lista mi ser slik ut nå:

Oblivion (har den til 360 også)

Gothic 3

NWN 2

C&C 3 (er vel ikke kommet ut enda)

Dark Messiah of M&M

Titan Quest

Civilization IV (denne har jeg allerede, og fungerer greit nok på min aldrene PC)

Som dere ser elsker jeg RPG og RTS, men kom gjerne med forslag fra andre genre også.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg ville heller spurt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 om jeg var deg. Der får du ikke like mange "jeg har det skjermkortet, derfor er det bra" svar.

8135907[/snapback]

Du har nok lest litt feil. (Eller har jeg?) :p

Men har hvertfall vært en slik tråd før. "Hvilket spill krever mest?" eller noe sånt, du kan jo vekke den til live igjen. Ellers krever vel Supreme Commander litt (Nytt RTS-spill som har fått bra kritikk)

edit: Stig_w: Jeg mente det ikke seriøst nei, men så fikk jeg ikke med meg at det sto "økonimisk" i parantes. :) Så den nå.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Jeg ville heller spurt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 om jeg var deg. Der får du ikke like mange "jeg har det skjermkortet, derfor er det bra" svar.

8135907[/snapback]

Du har nok lest litt feil. (Eller har jeg?) :p

8135959[/snapback]

Jeg leste feil. Trodde du skrev "anbefal meg en ny spillpc".

Til spill anbefaler jeg deg Call of Juarez, Call of Cthulhu og Infernal.

Lenke til kommentar

Hvis du vil teste hva maskinen er god for, bør du laste ned demoen af flight simulator x. Er vel det absolutt mest krevende spillet ever. Regner ikke med at du er keen på å spille det som sådan, men er du som meg liker du å teste nytt utstyr.

Ellers er company of heroes veldig bra og krever en del, iallefall med antialiasing. Sims 2 krever jo også sitt for ren testing. Medevial 2 også kanskje ?

Av rpg'er er det vel ikke så mye interesant nytt for øyeblikket. Ikke ennå iafall. Men snart kommer conan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...