Gå til innhold

I-Mate Ultimate, når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har i-mate support og her er offisiell info jeg har fått:

i-mate Ultimate 5150 ble lansert i Barcelona 12 februar på 3GSM messa. Den er planlagt å komme Juni. Deretter i-mate Ultimate 6150/7150/8150/9150. Før den tid skal i-mate PDAL og i-mate JAQ4 + komme. Disse skal komme med norsk OS. JAQ4 er den 1ste med Windows Mobile 6. Se www.i-mate.no for mer info.

På messa i Barcelona presenterte også i-mate sitt multimedia system bestående av bl.a en opptil 60" LCD med innebygd PC m/500 Gb HD som kjørte Vista. Knallbra bilde..den kan man koble trådløst Ultimate PDAer, i-mate Momento "Bilderamme" som viser bilder + div annet utstyr.

Skal du ha Ultimaten stående i bokhylla da? ;-)

(herrejeremias! hvordan kunne jeg lese bokhylle når det stod butikkhyller..puh! godt jeg er på toget hjem hehe!)

Er det noen der ute som aner når Ultimate-serien bli å finne i norske butikkhyller?

:)

8135584[/snapback]

Endret av Knocksock
Lenke til kommentar

Knocksock, du trenger ikke sitere det første innlegget for å svare på en post... ;)

And have no fear: Den ultimate PDAen (jeg snakker selvfølgelig om HTC Advantage) kommer i April. :D

Nei, seriøst! Ultimat serien ser veldig bra ut! Håper jeg får en sjangse til å prøve dem (noe tvilsomt da vanlige butikker dessverre ikke har vett til å ta slikt inn).

Lenke til kommentar

Å Jeg sitter med telefon og svarer så jeg Quoter i hytt og pine.

Tar gjerne en diskusjon på om HTC Advantage X7500 aka HTC Athena er en PDA eller potet. Ingen tvil om at spec er bra (Men WM5? oppgradering til WM6? hehe), men stor og merkelig..

Tror med riktig markedsføring at Ultimate vil selge bra. Litt avhengig av prising også.

Knocksock, du trenger ikke sitere det første innlegget for å svare på en post...  ;)

And have no fear: Den ultimate PDAen (jeg snakker selvfølgelig om HTC Advantage) kommer i April. :D

Nei, seriøst! Ultimat serien ser veldig bra ut! Håper jeg får en sjangse til å prøve dem (noe tvilsomt da vanlige butikker dessverre ikke har vett til å ta slikt inn).

8139305[/snapback]

Lenke til kommentar
Tar gjerne en diskusjon på om HTC Advantage X7500 aka HTC Athena er en  PDA eller potet. Ingen tvil om at spec er bra (Men WM5? oppgradering til WM6? hehe), men stor og merkelig..

Det kan jo ikke være en potet da den er mer firkantet enn det. Må være Pringles eller noe slik i så fall... :D

Tror med riktig markedsføring at Ultimate vil selge bra. Litt avhengig av prising også.
Så lenge markedsandelene til Nokia og SE synker, og ikke bare HTC/whaterver konverterer... ;)

Windows Mobile to the people! :)

Lenke til kommentar

Vel, prismessig vet vi ikke hva de kommer til å havne på...prisene er jo veldig avhengig av forhandlere også - de legger gjerne på en altfor stor margin ovenfor kundene - så "kikke litt rundt" lønner seg alltid - men ikke alltid det lønner seg å kjøpe det rimeligste stedet når det kommer til oppfølging og hvis man trenger en forhandler med god kundebehandling senere.

Det som er farlig med ultimate'ne er at de kommer til å bli dyre! Med noen FETE skjermer!! =D

8164736[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...