Gå til innhold

kjøp av bærbar data

lo0co

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg bærbare data i nermeste femtid, og har svært lite peiling på hva jeg ska kjøpe eller på data i det heletatt, så jeg trenger noen tips.

PCen skal hovedsaklig brukes til skole. vil ha eg middels stor, lite støy men en grei prosessor og et greit skjermkort til en rimeli pris:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mye du skal bruke er en viktig ting å ha med. og hva er maks skjermstørelse?

8136082[/snapback]

sånn mediun størrelse.. må ikke vere for stor, men heller ikke altfor liten! kommer sikkert til å bli brukt en del, men mest til å sitte på msn og skolearbeid osv.. ellers til å laste ned litt sanger og sånnt (typisk jente bruk)

Lenke til kommentar

jo meir du fårklarer jo lettere er d for oss å forstå Oo

jeg har ramsett opp de viktigste tingene du må si før vi kan svare dg( ikke skytt mg om jeg mangler noeOo)

-skjermstørelse(vil kansje anbefale dg 15,4`` siden du ville ha medium størrelse ;))

-pris. hva er buskette ditt på? max og min pris?

- hvor bra skjermkort,prossesor og hvor stor hd og mye ram?

-kvalitet. merkevare eller et billigprodukt(husk at merkevarer kan også være billig :D)

- sist men ikke minst ka dn skal brukes til? (ja du har svart på det ;D)

Lenke til kommentar
jo meir du fårklarer jo lettere er d for oss å forstå Oo

jeg har ramsett opp de viktigste tingene du må si før vi kan svare dg( ikke skytt mg om jeg mangler noeOo)

-skjermstørelse(vil kansje anbefale dg 15,4`` siden du ville ha medium størrelse ;))

-pris. hva er buskette ditt på? max og min pris?

- hvor bra skjermkort,prossesor og hvor stor hd og mye ram?

-kvalitet. merkevare eller et billigprodukt(husk at merkevarer kan også være billig :D)

- sist men ikke minst ka dn skal brukes til? (ja du har svart på det ;D)

8139646[/snapback]

skjermstørrelse: sånn at den blir enkel å frakte til og fra skole (med andre ord ikke for stor.. så 15,4" høres bra ut

Skjermkort: bra nok? har svært lite peilig på sånnt! det samme gjelder prosessor osv.. (vet jeg høres stokk dum ut)

Pris: 10 000?

Kvalitet: hadde vert fint å ha noe med kvalitet som jeg kan ha i noen år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...