kongehona Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 min mening kom fram;D beklager dårlig formulering eller noe! 8209713[/snapback] Din formulering lot oss til å tro at du undergrov alle psykiske problemer ungdommer måtte slite med og at de kunne avfeies som et latterlig forsøk på ekshibisjonisme fra tenåringsjenter som ønsker mer oppmerksomhet fra venninner og de sosiale kretsene rundt dem. 8209757[/snapback] Aaa, alt høres så mye bedre ut i hode.. Det var absolutt ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Aaa, alt høres så mye bedre ut i hode.. Det var absolutt ikke det jeg mente. 8209827[/snapback] Det er ofte slik at ting høres genialt ut helt til man skal si det. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 De fleste som har psykiske problemer og sliter med selvskading ville holdt det veldig hemmelig. Selv visste ikke engang mine beste venner at jeg slet. 8209677[/snapback] Inntil nå. Mtp artikkelen som trådstarter henviser til, så er jeg ikke det spor overrasket. Som andre har påpekt i tråden, så er det gått sport i å ha det jævlig, og ikke bare blant tenåringsjenter. En grunn til at folk plutselig har det så forferdelig er vel kanskje eksponeringsmulighetene internett gir, bl.a ved fora, blogg og chat. Vanlig tenåringsangst og all mulige ordinære problemer blir blåst ut av proporsjoner for å skaffe oppmerksomhet med den påfølgende selvtilfredsheten en får, spesielt hvis en er oppmerksomhetskrevende. Jeg var særdeles oppmerksomhetskrevende da jeg var "liten". Hadde det eksistert internett i de tidene, så ville jeg vært emo som faen. Eller rettere sagt, hadsde jeg vært "liten" i dag, så ville jeg vært emo som faen. Jeg ville klaget til fremmede på forum om hvor hardt alt er og hintet om diverse selvskading og medisinering. Skrevet romanlange blogger, hatt profil på deviantart og tatt en mengde kule bilder som jeg ville redigert og lagt ut som "kunsten" min. Poenget mitt er at det er kult å ha det jævlig, folk synes personer som har det jævlig er mer interessante enn average Joe. Gjennomsnittlige Per, blir det vel på norsk. Typen av "jævlighet" varierer litt. Noen ganger er en "alkoholisert" fordi en gjerne drikker litt "mye" i hverdagen. Det blir hvertfall påstått at det drikkes mye i hverdagen. Andre ganger er en pillemisbruker. De fleste gangene er en selvskader med denne sosiale angsten som er så populær i disse dager, mens relativt ofte er en et "offer for spilleavhengighet på nett", gjerne akkompagnert med selvskading, alkoholisme og en trang til å plage omverden med den offentlige bloggen sin. I mine øyne er internett årsaken til faenskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå