Gå til innhold

Vista og Xbox 360

tacomodo

Anbefalte innlegg

Kunne noen gitt meg en litt detaljert forklaring på hvordan jeg får musikk (Mp3) over på Xboxen?

Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen. Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =)

Bruker Xp.

- Julelys =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne noen gitt meg en litt detaljert forklaring på hvordan jeg får musikk (Mp3) over på Xboxen?

Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen.  Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =)

Bruker Xp.

- Julelys =)

8151034[/snapback]

Hvorfor skal du ha det over til xbox'en når du kan streame fra pc?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen.  Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =)

Bruker Xp.

- Julelys =)

8151034[/snapback]

Hvorfor skal du ha det over til xbox'en når du kan streame fra pc?

8151209[/snapback]

Fordi jeg har vært en gentelman å latt mine foreldre overtatt pcen min. Bruker bare pc til musikk/Film internett.

Hadde vært ganske koslig å hatt musikk på rommet mitt, men får som sakt ikke til :p

Lenke til kommentar
Du kan ikke permanent flytte filer over fra PC'ens harddisk over til X360'ens harddisk, nei.

Streaming :)

Eller kobl en ekstern harddisk til X360'en, men den vil jo fremdeles streame fra den ;)

8151408[/snapback]

Alright :) Da fikk jeg i allefall vite det da. Da får jeg bruke den bærbare =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...