FranzJosef Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Igår etter middag fikk jeg ganske plutselig veldig vondt i hodet. Det kommer som plutselige stikk på høyresiden i bakhodet. Jeg la meg ganske fort. Fikk flere slike smerter i løpet av kvelden. Når jeg våknet i dag kjente jeg et slikt smerteslag, men ellers følte jeg meg i fin form og sto opp. Jeg spiste frokost og fikk ikke noe smerter på en stund. Så kom det tilbake og nå får jeg i blant slike smerter igjen. Jeg har ikke hatt dette før. I forrige uke gjorde jeg mye husarbeid hver dag. Svært mye ryddig og montering av møbler. Men ganske lite spesielt tungt arbeid, og tross alt ikke mer arbeid enn at det skulle være til å leve med. Jeg gjorde mye også i går da jeg fikk disse smertene, men jeg syntes det skulle være rart å få dette pga arbeidet. Når jeg legger meg går disse smertene ned og blir sjeldnere, det blusser opp noe når jeg står opp igjen. Siden jeg ellers føler meg ganske i grei form og at smertene kommer såpass plutselige (som kortvarige hammerslag mot bakhodet) så bekymrer jeg meg for om det kan være noe alvorlig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Høres nesten ut som migrene. Det kan også hende at det svulst i hjernen. Uansett så bør du sjekke det ut med legen. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ikke umulig at det er migrene, men skulle tro at du hadde merket det tidligere i så fall. Har du gjort mye i det siste? Utslitt? Trøtt? Kombinasjonen trøtt/sulten trigger hodepinen hos meg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gammel tråd, som ved dagens forumstruktur er feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg