Valkyria Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Idag hadde vi blokkdag i gym (dvs at vi har gym hele dagen) Lærerinnen vår hadde satt opp et opplegg som lød følgende: 8-10: Aerobic (med technomusikk! *grøss*) 10.15-12: Dansing 12.30-1: Aerobic 2-3: skøyter i Bergenshallen Dette opplegget er jo helt analt, som dere ser... når vi hadde varmet opp, begynte vi med aerobicen... etter 7 min, forstuer læreren foten, og vi fikk gå hjem!!!!!! Det var som om metall-gudens hånd kom å slo hun ned! (ja, jeg elsker metall!) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gods of thunder, fire and rainCut into the earth till none shall remain Sons of demons I command you to fly Ride on from hell into the sky We'll fight until we die Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Du er en heldig jævel! Endret 15. mars 2007 av Tommy T Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror du virkelig på gud? nei, for moro skyld...jeg vet fins ekte. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Minner meg om når vi skulle ha framføring om sex og samliv. Mange skulle framføre med PowerPoint, og idiotene som ikke er særlig datakyndige slet med de enkle skjerm 2 instillingene i Windows. Det hele endte med at de avlyste slikk at resten slapp å framføre grunnet "tekniske problemer". Vi skulle vistnok framføre senere, men det har gått et par måneder og fremdeles ikke et ord om det. Jeg hadde forberedt meg spesielt dårlig til det prosjektet. Begynte å lure på om det fantes en gud på den dagen, ja. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Minner meg om når vi skulle ha framføring om sex og samliv. Mange skulle framføre med PowerPoint, og idiotene som ikke er særlig datakyndige slet med de enkle skjerm 2 instillingene i Windows. Det hele endte med at de avlyste slikk at resten slapp å framføre grunnet "tekniske problemer". Vi skulle vistnok framføre senere, men det har gått et par måneder og fremdeles ikke et ord om det. Jeg hadde forberedt meg spesielt dårlig til det prosjektet. Begynte å lure på om det fantes en gud på den dagen, ja. 8223730[/snapback] Synes faktisk det er morsomt å undervise uansett hva det er om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror du virkelig på gud? nei, for moro skyld...jeg vet fins ekte. 8223315[/snapback] Dere kline vilt, ingen vet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror du virkelig på gud? nei, for moro skyld...jeg vet fins ekte. 8223315[/snapback] Dere kline vilt, ingen vet? 8223845[/snapback] Åh, gode minner. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Griseflaks! Jeg er like overlykkelig når sånne ting skjer at vi får gå hjem. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva for slags opplegg var det? For en pysete gymlærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå