Gå til innhold

Erfaring med databutikken.com ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har prøvd å få et svar fra databutikken.com ang. toll og hvordan det fungerer når de sender varer til meg.

Tilbakemeldingen har vært at: "Vi ordner med tollen".

Javel tenker jeg, men er det ikke slik at når man bestiller "brunevarer" mellom 200 - 1000 kr så må man betale moms i tillegg. Derfor lurer jeg på hvordan jeg skal gå fram. Skal jeg:

1. Bestille varene

2. Legge inn infoen i Tvinn

3. Sende kvitteringen på betalt moms til databutikken.com slik at jeg får tilbake den svenske momsen

Eller skal jeg:

1. Bare bestille varene og regne med at databutikken ordner alt?

Ellers vil jeg gjerne ha noe generelle tilbakemeldinger om databutikken.com, siden de er ellers så sparsommelig på informasjonen på sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klippet fra Databutikken.com i dag:

Ledelsen for Shoppingsajterna Svenska AB og eiere av databutikken.com i Norge har besluttet å opphøre sin salgsvirksomhet til Norge inntil videre. Denne avgjørelsen skyldes utilstrekkelig salgsvolum, slik at man ikke har kunnet oppnå en effektiv administrasjon rundt logistikken i denne delen av virksomheten. Konsekvensen av dette er at leveranser til Norge ikke har blitt utført på daglig basis, noe som har påvirket leveringstider og behandlingstid for reklamasjoner.

Mottatte bestillinger vil bli ekspedert i henhold til ordrebekreftelse, og de deler av websiden som omhandler reklamasjoner og garanti vil fremdeles være tilgjengelige som vanlig. Fra nå av tar vi dog ikke mot nye bestillinger for leveranse til Norge. Vi takker alle våre kunder for tilliten vi har blitt utvist frem til nå, og vi har alle mulige intensjoner om å åpne websiden igjen når vi kan gjøre dette på en kostnadseffektiv måte, uten at leveringstider og servicenivå blir påvirket i negativ retning.

/ Ledelsen for Shoppingsajterna Svenska AB, databutikken.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...