UrgeLoL Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Fant litt info på Playstation.com forumet om Ninja Gaiden Sigma. The latest issue of PSM (April 2007) has a nice 10-page preview (and a featured cover ) on Ninja Gaiden Sigma with their own hands on experience with the game. I just thought I'd point out some things : Unspecified amount of original content for Sigma EVERYTHING was redone for Sigma: backgrounds, enemies, characters, animations, textures, etc. Game will make use of the SIXAXIS in one way by helping to power up Ninpo magic while casting it Sigma will be 19 Chapters long, 3 more Chapters than the previous 2 versions A lot of the new stuff is when you are going to be playing as Rachel Will run at a constant 60 FPS with full self-shadowing and in 720p 3 ways to play - off the disk, off a partial install, or off a full install (for those who plan to play for long periods and don't want to worry about loads times. They wanted to give the gamer a choice on the matter) New difficulty level above the previous ones Still talking to Sony about what the possibilites are for downloadable content Karma ranking system/online leaderboards will be intact Karma ranking/leaderboards will be improved upon by letting you view the results for a player's run through for specific chapters and how many times they died, etc. Rachel Specific Features own integrated story missions and own mission mode levels Anything but a new skin for Hayabusa Completely separate arsenal of moves and all new animations Will have a different 'feel' from Hayabusa and will require a different way of thinking to play as compared to her counterpart Will still absorb essence and such as Hayabusa Kilde Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Er Sigma neste versjon av Ninja Gaiden? og kommer den bare til PS3? Endret 12. mars 2007 av -iL- Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Det er en remake med mer innhold. Sjekk punktene over. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikkje dette 3 versjonen av ninja gaiden?? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikkje dette 3 versjonen av ninja gaiden?? 8135559[/snapback] Jo det blir vel det, men de legger hele tiden til noe Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ser ut som eg må spela Ninja Gaiden (1) på nytt igjen då, i form av Sigma. Høyrdes lovandes ut alle dei punkta der. Eg kallar det 1 - men ja, eg veit at Ninja Gaiden av ute på Nintendo for lenge, lenge sidan Forøvrig, ventar eg på noko meir om Ninja Gaiden 2! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikkje dette 3 versjonen av ninja gaiden?? 8135559[/snapback] Det er tredje utgaven av Ninja Gaiden, ja. De to første var Ninja Gaiden og Ninja Gaiden Black. Neste (etter Sigma) blir endelig Ninja Gaiden 2. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 I et intervju (om NG Sigma forøvrig) med 1UP på TGS06 ble NG2 mer eller mindre bekreftet som en eksklusiv 360-tittel. Kilde Personlig tror jeg nok at den også kommer til PS3 etterhvert. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er ikke bekreftet enda. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er ikke bekreftet enda. 8144901[/snapback] Nei, men det intervjuet er det nærmeste man kommer en bekreftelse forløpig (tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå