chma Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 popups er det nest værste som fins, det nye er fullskjermreklame som lukker seg selv etter at det er lastet! Ette et par ganger hvor tv2 brukte det i sin webtv løsning som man betaler 30kr for en måndeds tilgang klikket det helt for min del, jeg forlangte at de fjernet det med en gang eller gratis bruk, merkelig så fort slutt det ble etter 10 mailer..... ellers er som noen nevner hw.no på vei, helt på kanten, pcutstyr reklamen ser ut som et **** ødelegger den fine grafikken for å være en komersiell side, ellers burde de tenke over fargebruk etc. i noen av de andre reklamene. Men generelt så er det greit med litt reklame for butikker som har med siden å gjøre, hw.no har ikke skjønnt dette helt, xd.no reklame hører hjemme hos akamera.no, den kunne blitt erstattet av den store banneren midt på siden (mindre selvfølgelig), som fyller en skjerm for de som bruker lav oppløsning!, den bruker nesten en halv skjerm på min 19" med 1600x1200!, det er bare for dummt. Mulig jeg begynner å bli litt pirkete, men det får være. men http://www.dinside.no/ er et eks. på hvordan det IKKE skal gjøres, sjekket siden på skolen, kom ikke opp innhold fordi reklamen tar så mye plass.... mvh Christian Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det er helt greit med reklame, det trenger dere. Det kommer jo bare oss brukere av denne siden til gode, ved at dere får mere penger dermed flere artikler/prosjekter. Men la det for all del ikke bli slik som på hw.no der man har en STOR reklame i midten blant artiklene. Den irriterer meg grønn. Da er det bedre med flere små reklamer på siden så de ikke forstyrrer så veldig for oss som bruker siden. POPups = jegaldrisedensidenmer. Ta et eksemepel sol.no når man kommer inn på siden så er det popups, forflytter man seg inn på en artikkel på sol.no så er det popups, det er popups hvor enn du er på de siedene. I tillegg så er det MASSE reklame på siden ellers. Som sagt popups = døden. Ellers har dere en meget bra side, med mange gode artikler. Keep up the good work :smile: Mvh Morpheus^ Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Det vil muligens bli en stor en på forsiden, men forsiden vil bestå som den er - ingressene starter der de gjør i dag. Dette må jeg vurdere. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Den store på forsiden til hw.no er jo nokså irriterende, men jeg må si at hvis reklamen gjør at dere får råd til flere prosjekter - så er den vel verd det...... Kommer det noen POP-ups tror jeg at slackware.org slipper flere DoS angrep i motsetning til dere Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 reklame er greit nok det, så lenge (som sagt) det står i stil med siden. POPUPS = store ruter med STORE bannere (ala. dinside.no) er også noe *********************************' dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå