EC Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei! Vil bare få informere om at det sannsynligvis vil komme mer reklame på http://www.overklokking.no i 2003. Dette innebærer (tall i parentes angir totalt antall): Forsiden: 1-2 nye billboards (slike som Asetek har) - totalt 3 stk. 1 banner (totalt 3 stk.) - muligens erstatter dette banneret over ingressene våre, og blir kanskje større - men ingressene skal ikke flyttes nedover på siden av den grunn. Alle andre sider, unntatt forum: 1 billboard (totalt 2 stk.) 0 bannere (totalt 1 stk.) Vi vil også vurdere et meget lite banner på forumet, men det er temmelig, veldig, ganske usikkert. Jeg vil forsøke å plassere bannerne slik at de ikke forstyrrer for mye, samtidig som de vil bli plassert på steder der de synes godt. Jeg vil hindre at bannere med meget dårlig layout / hurtig blinkende / skarpe farger som bryter med vårt design totalt (eks: lys snørrgrønn), blir lagt på våre sider. (Som regel er det jeg selv som lager bannerne... ) Alt er ikke opp- og avgjort ennå, men dette er slik jeg antar det vil bli. Dette til deres informasjon. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg forstaar dere meget godt, men er dere ikke redde for at flere og flere kommer til aa bli saa leie av den reklamen at dem installerer feks Norton Internet Security og blokker reklamen helt ut. Da vil jo vinninga gaa opp i spinninga med aa hive mer reklame inn paa sidene. Jeg har allerde sett meg noedt til aa installere ad blocking paa Squid proxy serveren min fordi det gaar saa utrolig treigt visst jeg maa hente ned den reklamen... Ikke bare gaar det treigt men jeg irriterer meg saa sinnsykt med all den reklamen at jeg rett og slett lukker ned websiden istedenfor aa lese videre.. Hva med aa lage en betalings tjeneste ala nettavisen, der kan man betale en sum for aa faa tilgang til en reklamefri utgave. Jeg skal veare den foerste som betaler .: ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Reklame er vel forsåvidt greit, så lenge det ikke kommer i form av popups eller andre ting som irriterer og er i veien. Bannere er helt greit, jeg skjønner jo at dere trenger litt reklame på sidene deres. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Reklame er helt greit så lenge den har noe med hardware/software/overklokking å gjøre. hw.no har veldig bra reklame der du kan se tilbud fra webshoper o.l. Jeg er ikke interresert i å se reklame for penisforlengelse etc. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 jauda, reklame komme vi oss aldri unna.... :sad: men NOEN gang er det jo bra tilbud man finner Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Dette er vel og dårlig.. Får bare håpe dere får igang den betalingsløsninga dere snakket om i sommer :smile: Betaler gjerne noen 100 lapper for å slippe unna reklame .. uff.. glemte http://tinyurl.com/3ccb ;-P _________________ Dikky @ #overklokking.no @ Undernet + #hw.no@undernet http://tinyurl.com/3ccb [ Denne Melding var redigert av: Dikky på 2002-12-11 11:11 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Litt mer reklame er ikke noen stor krise, så lenge de ekstra bannerne blir plassert med omtanke. På forumet veit jeg ikke egentlig om det er stort å tjene på reklame, gidder jo ikke trykke på samme annonse et lass av ganger. Men, om dere skal ha mer reklame, hold dere -langt- unna popups! Det er en trygg måte å miste lesere på. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Går det ikke an å lage reklame som forsvinner når man har sett alle de forskjellige? Det hadde jo vært det beste siden ingen bryr seg om en reklame andre gangen de ser den? Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Popup's, flash osv. er uaktuelt på Overklokking.no. De reklamene vi skal ha, er for det meste direkte relatert til det vi driver med - f.eks. reklame fra Microplex, Komplett, 3dfx Cool, Netconnection osv. Penisforlengere skal dere slippe å se reklame for - så fremt det ikke er snakk om pikkforlengere av typen Lian-Li, da.... Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 endelig er det noen som tar hensyn til oss som bruker og leser på siden daglig (nesten da...), egentlig er det litt greit med reklame for tilbud etc. i aktuelle butikker, gir oss en idee om hvor tilbud etc. er. Jeg er egentlig reklamehater deluxe, alle de store firmaene som driver med reklame, doubleclick etc. er sperret i min host fil så bruker dere disse er det sikkert den del (inkludert meg) som ikke kommer til å se reklamen. Så hvis dere vil slippe at folk blokker all reklame, så ikke la den bli for markert, ikke rosa neonlys med grønn skrift...., og ikke alt for store reklamebannere ala. vg etc. sine, det ser forjøvelig ut!. Christian Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 chma: vi er VELDIG enige, vi to! :smile: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg ser ikke reklame på Shacknews. Der har jeg betalt ca. 600 NOK for et 1 års abo. på Mercury. Beste deal hittil. Fikk også en fUnc musmatte og en Shacknews t-skjorte som takk. Jeg fikk også en POP3 e-post konto, 30 MB med hjemmesideplass pluss noe mer. Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 den engang så opprikrige hw.no sirkelen blir enda mer kommersiell...great! Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Kommersiell har vi alltid vært - men for http://www.overklokking.no sin del, kan jeg GARANTERE at vi ikke favoriserer våre annonsører - altså at vi gir bedre karakterer til deres produkter. Et rævva produkt er et rævva produkt, uansett hvem som forhandler det. Vi er på forbrukerens side - vi gir dere oppriktige reviews slik at dere kan vurdere om produktene er verdt å kjøpe. Sier vi at et produkt er dårlig - så er det det. MEN: karakteren må alltid ses i sammenheng med det vi ellers skriver. Forresten driver vi med å utvikle et nytt system for karaktergivning - sluttkarakteren skal gjenspeile bedømmelsen på flere andre områder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Så lenge reklamen er i stil til resten av siten så er det greit. En del av reklamen på http://www.hardware.no er direkte gyselig og ødelegger det meget gjennomførte designet som de har. Så lenge de er samme farge, form osv så er det greit, men ikke for mye. :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 15:02, skrev yummy:Popup's, flash osv. er uaktuelt på Overklokking.no. De reklamene vi skal ha, er for det meste direkte relatert til det vi driver med - f.eks. reklame fra Microplex, Komplett, 3dfx Cool, Netconnection osv.Penisforlengere skal dere slippe å se reklame for - så fremt det ikke er snakk om pikkforlengere av typen Lian-Li, da.... Hva var det du sa om å tenke koffert? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Mer reklame i det omfang og form som nevnes er uproblematisk for meg. Popups ville vært døden.......... Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg tenker aldri koffert... *hooooossstttt haaaarrrrkkkk!!!!!!!!!!!* Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 21:10, skrev TheMatrix:Mer reklame i det omfang og form som nevnes er uproblematisk for meg. Popups ville vært døden.......... Popups er bare aktuelt om et firma bestikker meg med 5 millioner NOK! Jeg HATER popups! Så da vet dere hvor jeg står... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Som dei fleste andre så likar eg ikkje reklame, men det blir straks meire etbart når redaksjonen hentar inn synspunkt frå brukarar *før* det blir store endringar, samt har forståing for at lesarar er illojale dyr som forsvinn når dei blir skremt av grelle fargar, blinking og falske feilmeldinger frå Windows. Så kudos til yummy/redaksjonen for å interessere seg for brukarens ve og vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå