Pricks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jesus sier også? Han motsier seg selv, med andre ord. Godt å vite at han ikke er til å stole på Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Og å være gift med en kvinne kan argumenteres å være syndig fra bibelen. Eller? Nettop. 8158939[/snapback] Mener du her at du kan argumentere for at det er syndig for en mannn å være gift med en kvinne, ut fra bibelen? I så fall vil jeg gjerne se det. I motsatt fall misforsto jeg deg. Nei, jeg vil ikke argumentere for at det kan være syndig for en prest å være gift med en kvinne, og jeg vil heller ikke argumentere for at det er syndig for en prest å være homofil. Jeg sa bare at det kan argumenteres for det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GT er en del av den kristne bibel, og derfor høyst relevant. 8158471[/snapback] Da regner jeg det som en selvfølge at kristne aktivt er tilhengere av voldtekt, slaveri og drap. Om den skal være relevant 8158561[/snapback] Selvsagt. Er de ikke det, så følger de ikke sin hellige bok. Og hvorfor i svarte skal en straffes med døden, fordi man er homofil og utøver det? Det står de fortjener å dø. Ikke at de skal det. Feil. 3Mos 20:13: "Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem." Ikke nok med det, men: "Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk." Og før du sier at dette er GT, så er GT faktisk en del av den kristne bibel, og Jesus sa selv at han kom for å OPPFYLLE de gamle skriftene. Straffen for homofili, er i likhet med alle andre synder egentlig døden. Typisk barbarisk ondskap. Akkurat som jeg egentlig også fortjener døden, all synd fortjener egentlig død. Hvorfor? Hva er poenget? Hvis jeg søker meg til en prestestilling og sier på intervjuet at jeg er hedning og regner kristendommen som tull, får jeg da stillingen? Kan jeg da klage over at jeg ikke får jobben fordi at jeg er hedning? Hvis nei, hvorfor skal homofile kunne gjøre det samme? 8160045[/snapback] Religion har med tro på Gud å gjøre. Man kan være troende selv om man synder. Ja, i følge kristne så synder jo ALLE, så hvorfor er homofile de eneste troende synderne som ikke skal få lov? 8161783[/snapback] Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Nei, jeg vil ikke argumentere for at det kan være syndig for en prest å være gift med en kvinne, og jeg vil heller ikke argumentere for at det er syndig for en prest å være homofil. Jeg sa bare at det kan argumenteres for det 8164853[/snapback] Og da har jeg veldig lyst å se hvordan du mener at det kan argumenters for det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? 8165987[/snapback] Det har jeg aldri sagt! Staten burde ha kutta støtta til kirka for lenge siden, det er vel strengt talt ikke kirka sin feil at de får støtte fra staten er det vel? Du kan ikke tvinge en religion til å ansette folk som handler i strid med deres religion, det er rasistisk det! Du vil ikke kreve at en jødisk synagoge skal ansette en nazist heller, vil du vel? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Nei, jeg vil ikke argumentere for at det kan være syndig for en prest å være gift med en kvinne, og jeg vil heller ikke argumentere for at det er syndig for en prest å være homofil. Jeg sa bare at det kan argumenteres for det 8164853[/snapback] Og da har jeg veldig lyst å se hvordan du mener at det kan argumenters for det. 8165795[/snapback] Heh.. hvis du virkelig har veldig lyst til å se hvordan det kan argumenteres for det hadde du sikkert klart å google det selv. Men et eksempel er fra Matteus 19:12: 12 For some are eunuchs because they were born that way; others were made that way by men; and others have renounced marriage because of the kingdom of heaven. The one who can accept this should accept it." Og la meg komme deg i forkjøpet - jeg mener som sagt ikke det er syndig for en prest å være gift (eller å være homofil, som nevnt) - og det er også helt greit at du mener at dette sitat (f.eks) ikke betyr det. Hele poenget var bare at det kan argumenteres for det på samme måde som det kan argumenters for at prester ikke kan være homofile. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? 8165987[/snapback] Det har jeg aldri sagt! Staten burde ha kutta støtta til kirka for lenge siden, det er vel strengt talt ikke kirka sin feil at de får støtte fra staten er det vel? Du kan ikke tvinge en religion til å ansette folk som handler i strid med deres religion, det er rasistisk det! Du vil ikke kreve at en jødisk synagoge skal ansette en nazist heller, vil du vel? 8166019[/snapback] Nå er det vel litt forskjell på akkurat nazisme og jødedommen. Det er begge to livssyn/religioner. Homofili er ikke en reiligion, eller et livssyn så jeg mener at det er argument som ikke kan benyttes i denne samenhengen. Dersom man tror på bibelen, så må man jo tro på hele. Dersom man velger å ikke tro på noe, så ville jeg ikke sagt at du er fullt og helt kristen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? 8165987[/snapback] Det har jeg aldri sagt! Staten burde ha kutta støtta til kirka for lenge siden, det er vel strengt talt ikke kirka sin feil at de får støtte fra staten er det vel? Du kan ikke tvinge en religion til å ansette folk som handler i strid med deres religion, det er rasistisk det! Du vil ikke kreve at en jødisk synagoge skal ansette en nazist heller, vil du vel? 8166019[/snapback] Nå er det vel litt forskjell på akkurat nazisme og jødedommen. Det er begge to livssyn/religioner. Homofili er ikke en reiligion, eller et livssyn så jeg mener at det er argument som ikke kan benyttes i denne samenhengen. Dersom man tror på bibelen, så må man jo tro på hele. Dersom man velger å ikke tro på noe, så ville jeg ikke sagt at du er fullt og helt kristen. 8166086[/snapback] Det er litt forskjell på homofile og det å følge Bibelen også, akkurat som at det er en forskjell mellom nazister og jøder. Fordi om man ikke liker loven så kan man ikke drite i den, så de homofile må nok bare finne seg i at Gud ikke liker dem. Det er jo greit med de homofile som velger å ikke leve ut sin legning i et parforhold, for da viser de at de ikke ønsker å leve i synd, men når de aktivt viser at de driter i Guds ord så har de ingenting som prester å gjøre. Akkurat som at en nazist ikke kan kreve å jobbe i en synagoge eller moske. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? 8165987[/snapback] Det har jeg aldri sagt! Staten burde ha kutta støtta til kirka for lenge siden, det er vel strengt talt ikke kirka sin feil at de får støtte fra staten er det vel? Du kan ikke tvinge en religion til å ansette folk som handler i strid med deres religion, det er rasistisk det! Du vil ikke kreve at en jødisk synagoge skal ansette en nazist heller, vil du vel? 8166019[/snapback] å samenligne en homofil med en nazist er helt på trynet, da han som er homofil, ikke kan bestemme om han vil være det eller ikke. er du nazist så har du heller ikke noen planer om å jobbe i en synagoge, da du er imot jøder. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Den meningen kommer jeg aldri til å endre heller, hvis det er religionsfrihet her i landet så kan ikke staten bestemme hva religionen skal inneholde. Det blir som å tvinge en muslim til å spise grisekjøtt det siden de diskriminerer grisebønder. 8165780[/snapback] Så du mener at staten (vi) skal betale for en religion, som er rasistiske? 8165987[/snapback] Det har jeg aldri sagt! Staten burde ha kutta støtta til kirka for lenge siden, det er vel strengt talt ikke kirka sin feil at de får støtte fra staten er det vel? Du kan ikke tvinge en religion til å ansette folk som handler i strid med deres religion, det er rasistisk det! Du vil ikke kreve at en jødisk synagoge skal ansette en nazist heller, vil du vel? 8166019[/snapback] å samenligne en homofil med en nazist er helt på trynet, da han som er homofil, ikke kan bestemme om han vil være det eller ikke. er du nazist så har du heller ikke noen planer om å jobbe i en synagoge, da du er imot jøder. 8166480[/snapback] Vel en som er homofil burde vel heller ikke ha lyst til å forkynne en Gud som sier at han skal dø pga sin legning heller? Det viser vel egentlig bare at de som er homofile og samtidig ønsker å bli prest i en kristen menighet ikke kan være helt god. Det blir vel omtrent som at en jøde skulle tatt seg jobb i en bar for nazister. Nazistene hater jøder og Gud hater homofile. Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig å forstå med dette jeg. Gud oppfordrer oss til å steine homofile(og en del andre grupper), hva er det da som får homofile til å tro at de er velkomne i kirka i det hele tatt?! Dette er altså ikke mine tanker, jeg har ikke noe imot homofile, men kirka er det. Det er en grunn til at jeg ikke lenger gir penger til frelsesarméen eller tropper opp i kirka for å hive penger i kollekten. Jeg liker ikke den norske kirka, men selv om jeg ikke liker deres holdninger så vil jeg allikevel forsvare deres rett til å ha sine holdninger i fred. Dere som lukker øynene og putter fingrene i ørene, problemene og de holdningene dere ikke liker forsvinner ikke av den grunn:) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ... 8166858[/snapback] Som du sikkert har hørt flere si, så velger folk å velge bort div ting som står i bibelen, og da velger å ikke stå for det. Dette gjør vel nesten absolutt alle, det kan ikke være noen som lever akkurat ordrett etter bibelen. Folk velger bort deler av bibelen, og velger å ikke leve etter det, hvorfor kan ikke da homofile velge bort at gud ikke liker de? Gud skapte også mennesket, og siden gud er gud, burde han jo vite hva han driver med, og derfor må han ha laget homofile for at han skal ha noen å "mobbe"/drepe for morro skyld, eller som "folket" hans kan mobbe og drepe... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det "tollerante" religiøse miljøet fornekter seg ikke. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156593 Josefsen var ikke skikket siden han under årene utenfor kirken hadde inngått et homofilt partnerskap Jeg skulle likt å se andre arbeidsplasser prøve å komme unna med en slik begrunnelse. På tide å slutte med frikortordningen Den Norske Kirke har til å diskriminere andre mennesker? En høflig og konstruktiv tone er å foretrekke i meningsutvekslingen som måtte komme. 8134369[/snapback] Det som er intressant i denne saken er at Josefsen hadde utført arbeid for menigheten. Hvis han blir regnet for ansatt av rettsapparatet, så har faktisk Kvarme brutt loven. Hvis man skal gi noen sparken må man ha en grunn til det, og homofili er ikke noe grunn som kan brukes da. Unntaksbetsemmelsen til menighetene kan kun brukes ved ansettelse, og ikke etter at man har ansatt vedkommende. Videre så er det jo litt spennende om man også kunne ha kommet fram til at dette hadde i tillegg vært diskriminerende i lovens forstand, slik at Josefson kunne krevd erstatning. Men dette er bare helt generelt, og jeg vil ikke komme med noen konklusjoner siden jeg ikke kjenner saken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ... 8166858[/snapback] Som du sikkert har hørt flere si, så velger folk å velge bort div ting som står i bibelen, og da velger å ikke stå for det. Dette gjør vel nesten absolutt alle, det kan ikke være noen som lever akkurat ordrett etter bibelen. Folk velger bort deler av bibelen, og velger å ikke leve etter det, hvorfor kan ikke da homofile velge bort at gud ikke liker de? Gud skapte også mennesket, og siden gud er gud, burde han jo vite hva han driver med, og derfor må han ha laget homofile for at han skal ha noen å "mobbe"/drepe for morro skyld, eller som "folket" hans kan mobbe og drepe... 8166933[/snapback] Eller så kan det hende at homofile bare ikke har klart å la være å lytte til djevelen. Du vet at djevelen ofte prøver å mennesker til å synde? Jeg tror egentlig at djevelen har sagt til de homofile: "Gå ut å ha sex med andre menn/Gå ut å ha sex med andre kvinner", de som er homofile har ikke klart å stenge ut disse oppfordingene fra djevelen. Så Gud har ikke skapt de homofile, Gud skapte de hetrofil, men de har jo en fri vilje til å velge homofili. Derfor så er homofili djevelens verk. Det er skremmende enkelt å argumentere hvis man bare bruker Bibelen og Gud forstår du. Kriste er eksperter på hersketeknikk. Selv om det er bevist at homofili ikke er et valg, så er de kristne sikre på at det er det. Det eneste Gud har sagt er at homofili er en synd og homofile skal dø, ikke at vi skal mobbe dem, drepe dem kan vi godt gjøre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det "tollerante" religiøse miljøet fornekter seg ikke. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156593 Josefsen var ikke skikket siden han under årene utenfor kirken hadde inngått et homofilt partnerskap Jeg skulle likt å se andre arbeidsplasser prøve å komme unna med en slik begrunnelse. På tide å slutte med frikortordningen Den Norske Kirke har til å diskriminere andre mennesker? En høflig og konstruktiv tone er å foretrekke i meningsutvekslingen som måtte komme. 8134369[/snapback] Det som er intressant i denne saken er at Josefsen hadde utført arbeid for menigheten. Hvis han blir regnet for ansatt av rettsapparatet, så har faktisk Kvarme brutt loven. Hvis man skal gi noen sparken må man ha en grunn til det, og homofili er ikke noe grunn som kan brukes da. Unntaksbetsemmelsen til menighetene kan kun brukes ved ansettelse, og ikke etter at man har ansatt vedkommende. Videre så er det jo litt spennende om man også kunne ha kommet fram til at dette hadde i tillegg vært diskriminerende i lovens forstand, slik at Josefson kunne krevd erstatning. Men dette er bare helt generelt, og jeg vil ikke komme med noen konklusjoner siden jeg ikke kjenner saken. 8166984[/snapback] Vel, hvis Josefsen tilbakeholdt informasjon som var avgjørende for hans ansettelse så er det ikke diskriminerende. Hvis Josefsen opplyste om at han var i et homofilt partnerskap, ble ansatt for så å bli sparket senere så er dette feil. Hvis Josefson tilbakeholdt at han var homofil og levde i et parnerskap så løy han på et punkt som ville vært avgjørende for hans ansettelse. Man ansetter ikke David Toska til å arbeide i NOKASs tellesentral heller. La oss si at David Toska ikke var kjent i det hele tatt, men at han var klar over at forbrytere ikke får jobb i den aktuelle bedriften, hvis Toska unlater å fortelle om sin aktive forbryterkarriære så kan han i ettertid få sparken på dette grunnlaget. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er egentlig et ikke tema side ndet var kirken (rettere sagt prosten) som tilbudte han jobben. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ... 8166858[/snapback] Som du sikkert har hørt flere si, så velger folk å velge bort div ting som står i bibelen, og da velger å ikke stå for det. Dette gjør vel nesten absolutt alle, det kan ikke være noen som lever akkurat ordrett etter bibelen. Folk velger bort deler av bibelen, og velger å ikke leve etter det, hvorfor kan ikke da homofile velge bort at gud ikke liker de? Gud skapte også mennesket, og siden gud er gud, burde han jo vite hva han driver med, og derfor må han ha laget homofile for at han skal ha noen å "mobbe"/drepe for morro skyld, eller som "folket" hans kan mobbe og drepe... 8166933[/snapback] Eller så kan det hende at homofile bare ikke har klart å la være å lytte til djevelen. Du vet at djevelen ofte prøver å mennesker til å synde? Jeg tror egentlig at djevelen har sagt til de homofile: "Gå ut å ha sex med andre menn/Gå ut å ha sex med andre kvinner", de som er homofile har ikke klart å stenge ut disse oppfordingene fra djevelen. Så Gud har ikke skapt de homofile, Gud skapte de hetrofil, men de har jo en fri vilje til å velge homofili. Derfor så er homofili djevelens verk. Det er skremmende enkelt å argumentere hvis man bare bruker Bibelen og Gud forstår du. Kriste er eksperter på hersketeknikk. Selv om det er bevist at homofili ikke er et valg, så er de kristne sikre på at det er det. Det eneste Gud har sagt er at homofili er en synd og homofile skal dø, ikke at vi skal mobbe dem, drepe dem kan vi godt gjøre. 8166989[/snapback] Hvis gud har gitt oss fri vilje, hvorfor skal vi ikke få lov til å være den vi er? Seff har en fri vilje til å være homo eller ikke, men er du født homoseksuell, så er du det, du er ikke hetro. derfor ingen fri vilje, til å velge. T det er satan er kanskje fullt mulig, men dette er noe Gud da burde ha sett da han lagde mennesket og/eller satan (Som sagt tidligere, så kan jeg ikke så mye, og veldig lite om satan, Så bare si ifra hvis jeg er helt på jordet) at disse kom til å bli sånn, og slik. Hvis Gud lagde oss mennesket med fri vilje, hvorfor skulle han da lage noen som gjorde om mennesket som gud hadde laget det, og forvandle de om til homoseksuelle folk? Som sagt jeg vet lite, eller nesten ingenting om satan, om hvordan han oppsto og den regla. Men siden Gud skapte jorda og alt som lever her, må han også ha laget satan, og da burde visst hva han var/er i stand til å gjøre. Men føl fri til å rett på meg, føler at jeg kanskje har en del feil. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fordi aktive homofile er de eneste synderne som beviselig ikke prøver å la det være. De sier rett ut: "jeg driter i om Gud ikke liker det, jeg kommer til å stikke tissemannen min i mannerumper resten av livet uansett". Forstår du forskjellen nå? Her viser du med all tydelighet de kristne holdninger overfor homofile. Du har ekstreme fordommer som du sprer i dette forumet. Tror du virkelig homofili handler om analsex?! Når Gud har sagt at homofili er en synd så blir det helt feil for meg å tvinge kirkesamfunn til å godta det. Når Hitler har sagt at jøder skal dø så blir det også helt feil for deg å hindre nynazister fra å drepe jøder? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 "Leviticus 20:13 - If a man lies with a man [...], both of them have done what is detestable. They must be put to death. " Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 3. Mosebok 11:10 "Men alt som finnes i havet og elvene, alt som myldrer i vannet, alt som lever der og ikke har finner og skjell, det skal være en styggedom for dere." Hvorfor mobber ikke de kristne også de som praktiserer rekespising? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå