Vannfrisk Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Man får flere og flere føflekker opp gjennom årene... Det er vanlig med føflekker hvertfall Jeg leste akkurat en artikkel på dagbladet hvor det sto: Føflekker oppstår i barndommen og begynner gjerne å forsvinne fra huden midt i livet. Det sto også at aldringsprosessen er saktere hos dem med føflekker, så det har sine positive sider også, selv om jeg gjerne kunne klart meg uten. Endret 12. juli 2007 av sorine Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Det sto også at aldringsprosessen er saktere hos dem med føflekker, så det har sine positive sider også, selv om jeg gjerne kunne klart meg uten. 9063632[/snapback] Hos de med over 100 stk [ En vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Joda, men det er da mange som har såpass? Jeg regner med at de ikke da mener 100 store, men i forskjellig str. Jeg har iallefall mange små som nesten ikke vises, og som jeg ikke har sett før jeg så etter nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå