Gjest fortvila jente Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 jeg er ei veldig, veldig fortvila jente som ikke vet hva hun skal gjøre. problemet er det at jeg har over 20 fløflekker i ANSIKTET, di er ikke spessielt stor. men alle erter meg, å kaller meg fløflekktryne . er det en behandling som får dem vekk?? (uten arr)??? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Ser det nesten ut som fregner? Har aldri sett noen med et problem som det her... Jeg er redd for at det er vanskelig å fjerne dem uten å få arr, men er jo verdt et forsøk... Lykke til! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Snakk med en lege, ikke prøv deg med skalpellen selv. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Snakk med en lege, ikke prøv deg med skalpellen selv. 8137597[/snapback] For all del, det må du ikke finne på å gjøre engang. Da vil du nok bli kalt noe annet enn føflekktryne, men det blir neppe noe hyggeligere. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg fjernet en selv just hos plastikk kirurg. Blir vel et arr, og den er like under nesa. Blir vel et lite arr tenker jeg. Ellers vil jeg anbefale: http://www.laserklinikken.no/cosmet.html#foflekker Fjerner dem med laser så å si helt uten arr eller merke. Noen får ikke arr i det heletatt, avhengig av åssen hud du har. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest fortvila jente Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 problemet er også det at jeg får flere og flere for hvert år som går. men takk for alle råd meg! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Føflekker er sexy, men altfor mange kan bli litt usexy Jeg har ihvertfall ei jente med endel føflekker på treningsstudioet hvor jeg trener, og hun er dritsexy. Se det positive i det. All den dritten du må ta ifra dem som mobber deg vil til slutt gi deg en enorm respekt. Den som får pryl blir i siste ende respektert og kanskje litt fryktet også t.o.m. Men, dra til legen du. Få dem til å fjerne dem. Hvis det ikke går kan du prøve programmet til Svein Magne Pedersen, en sånn healer. Han healet en jente med 50 vorter på hendene. Endret 15. mars 2007 av Databamse Lenke til kommentar
trøls Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Men, dra til legen du. Få dem til å fjerne dem. Hvis det ikke går kan du prøve programmet til Svein Magne Pedersen, en sånn healer. Han healet en jente med 50 vorter på hendene. 8163297[/snapback] Med litt placebo kan man sikkert kurere vorter, men jeg tviler på at det funker mot føflekker. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Man får flere og flere føflekker opp gjennom årene... Det er vanlig med føflekker hvertfall Lenke til kommentar
Fun Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Har også føflekker ikke så mange..men 5 på det ene kinnet:/ men bare 2 av dem vises godt, 3 er veldig små...men det er ikke morsomt uansett Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Har også føflekkerikke så mange..men 5 på det ene kinnet:/ men bare 2 av dem vises godt, 3 er veldig små...men det er ikke morsomt uansett 8226876[/snapback] Nei, føflekker er ikke akkuratt noe jeg vil ha, men jeg har mange fordi... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ditto, masse føflekker. En medium i ansiket + endel små. Resten av kroppen sikkert rundt 40 stk. 5 har jeg fjernet på ryggen . Endel arr der ja gitt Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, man får jo føflekker uansett tror jeg... Det er nok ingen måte å unngå de på Lenke til kommentar
Gjest fortvila jente Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 heizann meg igjenn hva skal jeg gjøre til sommeren f.eks jeg får jo bare flere fløflekker. har et bilde av meg selv for to år siden, da hadde jeg ca. 7 fløflekker mindre (i ansiktet) buuhuu.. hvordan kommer jeg til å se ut om 10 år da jeg tenker på dette med disse fløflekkene hver eneste dag hva skal jeg gjøre?????? Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Snakk med legen din. Svært lite annet du kan gjøre! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Har du helt flate føflekker som ikke stikker ut eller no sånn, så tar laseren dem. Stikker de ut, eller er mer farlige, så stikk til en hudlege. Jeg fikk tatt 2 stk for litt over 1 mnd siden, og det er et veldig lite arr igjen. Såret er ikke helt grodd enda, så blir nok enda bedre. Går du til vanlig lege, så må du regne med å få store arr. En kamerat av meg fikk 1-2 sting i sitt, han fikk det gjort hos lege. Jeg fikk 6 i mitt + sjekk hos hudlegen hver 2-3 dag der han skifta plaster og smørte det inn. Jeg tok også tilsammen 5 antibiotikakapsler hver dag. Han hudlegen jeg var hos sa at jeg også kunne få arrene fjerna med laser senere. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Men føflekker er da strengt tatt ikke SÅ ille? Det er jo fint med føflekker, bare de ikke er i hundretall eller har lik diameter som et bildekk vil jeg nå si. Og mange jenter finner føflekker skjønt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hadde en gang en føflekk som var så stor at den hadde egne føflekker. Den ble operert bort fordi det kunne gå kreft i den. Hvis det ikke er fare for noe sånt ville jeg ikke brydd meg, med mindre de kan fjernes me laser og ikke etterlater seg store arr. Endret 21. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Er vel ikke så ille? Selv har jeg 12 store føflekker i ansiktet. Som ikke det er nok, har jeg store arr etter jeg hadde vannkopper og uren hud Jeg skjønner godt at ingen jenter vil ha noe med meg å gjøre... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Føflekker er faktisk veldig plagsomt for noen som har det. Er ikke kjekt når du ser folk kikker på deg og peiker og ler. Og det er faktisk en kjangs for å få kreft i føflekker også. Legen min sa alle var fine. Hudlegen jeg stakk til noen mnd'er seinere ville ta de så kjapt som mulig pga. kreftfare. Skal ta flere snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå