samebob Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ja emnet says it all:P Trener litt på 3t 2-4 ganger i uken og finner det vanskelig å fjerne mitt deilige flesk;P Så jeg tenkte litt over det å fant lett ut at det var kostholdet mitt som ikke holdt mål. Men det er så jevlig å spise sunne men ikke mettende ting å gå rundt med en rummlende mage. Noen som har noen fine ( helst enkle ) sunne og mettende matretter/lunsjer/ferdiglaga(f.eks en slankesjokolade elns) Endret 12. mars 2007 av samebob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Salater med tunfisk/kylling/skinke er jo greit da. Grove brødskiver med sunt pålegg er heller ikke dumt. Slankesjokolader er jeg ingen fan av, fordi jeg synes de gir null metthetsfølelse i forhold til hvor mange kalorier som er i dem. Men det kan bare være meg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du sier at kostholdet ditt ikke holder mål og lurer på hva du skal spise. Det beste er da om du skriver opp hva du får i deg på en dag, så blir det lettere for oss å komme med tips. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 ok Før skolen = 3 brødskiver ( variert pålegg, aldri nugatti elns) Av og til havregrynsgrøt. lunsj på skolen = 3 stk brødskiver også variert pålegg. Av og til en bollepakke ( kanskje mer en av og til:( ) hjemme middag alt fra spagetti og saus, til fisk til kjøtt. kveldsmat rester fra middagen eller noe annet ( helst godt) Jeg vil vell gjerne ha matretter som bygger muskler, men ikke legger på fett. If you know what I mean:P Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ta og smør makrell, tunfisk, kalkunservelat på brødskiva di osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå