Gå til innhold

Hvordan skaffe signaturer til Guild Charter.


Anbefalte innlegg

Har nå startet en ny guild på Bronze Dragonflight. En PvE server. Med navnet Heroes. Tenkte kanskje å endre det til The Guild of Heroes. Men dette får jeg ta siden. (Eller nå, hvis dere har en mening om det.)

 

Dette kan tolkes som reklame, men har ingen interesse at noen forum medlemmer skal bli med i guildet. Det jeg lurer på, er på hvilken fremgangsmåte jeg burde gå frem på. Er det lurt å bruke GuildReqruitmentChannel? Skal jeg bare spørre i byene, eller går det greit å spørre i low lvl områdene som Darkshore, osv.?

 

Midlertidig side: http://turntheknob.net/heroes/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å starte guild er noe crap. Bra medlememr vokser ikke på trær og sånnt. Og om du bare vil ha skilled folk så blir dem fort skremmt av at guilden er tilsynelatende tom og at det ikke skjer noe, og om du tar inn hva som hellt så blir det bare bajs uansett. Uansett så funker "sign for 1g, leave if u want" taktikken greit for å få i gang guilden bare.

Lenke til kommentar

Er mange guilder på serveren. Spiller en Human i night elf områdene. Men de har navn som The Underdogz, eller med bare caps.

 

Noe som er litt plagsomt, og med dårlig erfaring i raide guild. Vil jeg gi den en sjanse og prøve å skape en guild hvor alle er tatt vare på.

 

 

Uansett så funker "sign for 1g, leave if u want" taktikken greit for å få i gang guilden bare.

8134077[/snapback]

Det har seg slik at charen min er på lvl14 atm. Så jeg har ikke G enda :p Planlegger å flytte over mainen min. Da Kul Tiras er kjedelig og laggete..

Lenke til kommentar

Prøv guild recruitment channel og hold deg unna 1-20 områdene ville jeg sagt, også kanskje ha level req på 20 for å slippe å få tonnevis low lvl members som aldri er på. Spør etter modne og vennlige folk til et guild i startfasen.

 

Som sagt så gror ikke gode medlemmer på trær og mange har allerede guilds i fra før av.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Kan jeg ved mitt arbeid hjelpe yngre spillere til å kunne forstå noe med WoW og kanskje få med flere til å hjelpe meg.

 

Selvfølgelig er jeg ikke akkurat der å få inn mange spillere av yngre alder. Men vil tro at dette er faktuk, da de leser tagger recommended. Og ikke tar de fulle serverne.

 

Får prøve med rådene dere har gitt nå. Så skal vi se. Trenger engentlig bare 9 underskrifter. Velger de å forlate guilden, er det ingen som nekter de det..

Lenke til kommentar

Hva er navnet på karakteren din?

Jeg har en Dranei Mage lvl45 på den serveren, det er en alt men jeg kan godt signe guild charten og være med i guilden.

Jeg har spillt aktivt på alt'en en stund men nå har jeg fått motivasjonen til å lvle videre med Warlocken min lvl65 atm. Men spiller likevel på Magen innimellom.

Lenke til kommentar
Den heter Sloane. Men jeg befinner meg i Darnassu området. Prøver å få exalted med Darnassus. Kontakt meg gjerne idag. Kommer sikker til å spille i hele dag :p

 

PS: Har en lvl63 paladin som jeg kommer til å flytte over med tid og stunder.

8134706[/snapback]

 

Min heter Necros. Skal se om jeg får logget meg på i ettermiddag.

Kan teleportere til Darnassus så det går kjapt.

Lenke til kommentar

Et tips kan være å snakke med så mange seriøse spillere som mulig, hold deg unna leglolazz'ene. Ordne en god side med bra forum oppsett osv.

Når du etterhvert får noen medlemmer så kan du prøve å få andre guilds som er små som din til å merge inn i din guild, under påskudd av at du har ferdig side,forum,dkp-site etc.

 

To tips kan være å ha en kul tabbard:)

 

Tre tips er å flytt over pallyen men ikke ha han i guilden. kommer til å bli mye "Can u plx boost me SM" osv da.

 

Ang siden så ser den helt ok ut. Regner med du har litt peil på layout og sånnt så da er det en smal sak å wow.ifisere den.

Hvilken forumsoftware er det? Og støtter den "item-links" fra Allakhazam elns?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...