Iris_L Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg satt i en time i går å forandret mange, mange filer for å legge inn denne hacken: http://www.phpbbhacks.com/download/1291 Når alt var opploadet og overskrevet, og jeg endelig kunne skjekke om det fungerte, så kommer denne feilmeldingen opp når jeg prøver å gå inn på en tråd: Could not obtain post/user information. DEBUG MODE SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_use' at line 1 SELECT u.username, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, u.user_allow_viewonline, u.user_session_time p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 3969 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 0, 15 Line : 400 File : viewtopic.php Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Har du husket og oppdatere databasen? Det kan hende det er en installerings fil? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 I filen viewtopic.php, linje 400 mangler et komma: u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, u.user_allow_viewonline, u.user_session_time HER p.*,... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå