Gå til innhold

For oss som venter på STALKER.


Anbefalte innlegg

Aner jeg en liten perfeksjonist i deg, Bone? :)

 

Jeg har allerede mistet oppgraget "bring over the tail of the pseudodog", men spør likevel: Hvordan i pokkern får man tak i denne?

 

Out.

8200262[/snapback]

 

En bitteliten en, kanskje.. :blush:

 

 

Men, mistet du oppdraget uten at du i hele tatt hadde fått det? :dontgetit:

 

 

 

EDIT: Er veldig interessert i det der med oppdragene.. om tidsfristen er styrt av "accept time", eller "tiden generelt" ..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fader jeg får lægging uansett jeg altså.. Noen ganger går det ann å spille, men det lægger når jeg snur meg fort, men andre ganger hakker jeg bortover som bare pokker.. Prøvd de fleste innstillingene nå, oppløsning, detaljer og alt mulig, men det er lægg på alt omtrent.. Får også når det regner sånne gråe firkanter som popper opp overalt i lufta, selv på minimalt med detaljer og greier.. Oppdatert skjermkortdriverne har jeg også gjort.. Noen ideer?

 

Fant ut at minimapet forsvinner når jeg skifter oppløsning når jeg er midt i et spill da.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fader jeg får lægging uansett jeg altså.. Noen ganger går det ann å spille, men det lægger når jeg snur meg fort, men andre ganger hakker jeg bortover som bare pokker.. Prøvd de fleste innstillingene nå, oppløsning, detaljer og alt mulig, men det er lægg på alt omtrent.. Får også når det regner sånne gråe firkanter som popper opp overalt i lufta, selv på minimalt med detaljer og greier.. Oppdatert skjermkortdriverne har jeg også gjort.. Noen ideer?

 

Fant ut at minimapet forsvinner når jeg skifter oppløsning når jeg er midt i et spill da.. :dontgetit:

8201833[/snapback]

7800gs er vell minimumskravet, men slik du beskriver det er det vell heller rammen, cpu eller noe slikt.. Prøv å spill uten noe programmer i bakgrunnen slik som antivirus..

Lenke til kommentar
Fader jeg får lægging uansett jeg altså.. Noen ganger går det ann å spille, men det lægger når jeg snur meg fort, men andre ganger hakker jeg bortover som bare pokker.. Prøvd de fleste innstillingene nå, oppløsning, detaljer og alt mulig, men det er lægg på alt omtrent.. Får også når det regner sånne gråe firkanter som popper opp overalt i lufta, selv på minimalt med detaljer og greier.. Oppdatert skjermkortdriverne har jeg også gjort.. Noen ideer?

 

Fant ut at minimapet forsvinner når jeg skifter oppløsning når jeg er midt i et spill da.. :dontgetit:

8201833[/snapback]

7800gs er vell minimumskravet, men slik du beskriver det er det vell heller rammen, cpu eller noe slikt.. Prøv å spill uten noe programmer i bakgrunnen slik som antivirus..

8202000[/snapback]

Ja skal prøve det. Prøvde å reinnstalere spillet på nytt, nå funker det sånn relativt greit på minimum, men fortsatt litt lagg.. Skal prøve å kjøre uten noe i bakgrunnen, mulig det er noe som stjeler litt.. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Fader jeg får lægging uansett jeg altså.. Noen ganger går det ann å spille, men det lægger når jeg snur meg fort, men andre ganger hakker jeg bortover som bare pokker.. Prøvd de fleste innstillingene nå, oppløsning, detaljer og alt mulig, men det er lægg på alt omtrent.. Får også når det regner sånne gråe firkanter som popper opp overalt i lufta, selv på minimalt med detaljer og greier.. Oppdatert skjermkortdriverne har jeg også gjort.. Noen ideer?

 

Fant ut at minimapet forsvinner når jeg skifter oppløsning når jeg er midt i et spill da.. :dontgetit:

8201833[/snapback]

7800gs er vell minimumskravet, men slik du beskriver det er det vell heller rammen, cpu eller noe slikt.. Prøv å spill uten noe programmer i bakgrunnen slik som antivirus..

8202000[/snapback]

 

Jeg har 7800GS (512mb versjon) og spiller flytende på 1280x1024 med det meste på medium, unntatt textures som er på high. Har ikke prøvd alt på high. Går kanskje flytende da og. AMD64 3200+, 2048mb RAM forresten.

Vil ikke påstå at kravene er så ille, med tanke på at min maskin, som er relativt gammel, kjører det utmerket.

Lenke til kommentar

Må rette meg selv her:

 

SYSTEM REQUIREMENTS

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4

Processor type : Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+

512 MB RAM

10 GB available hard drive space

128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

DirectX® 9.0 compatible sound card

LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer

Keyboard, Mouse

 

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:

Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4

Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+

1.5 GB RAM

10 GB available hard drive space

256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 7900 / ATI Radeon® X1950

DirectX® 9.0 compatible sound card

LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer

Keyboard, Mouse

 

HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:

Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4

Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+

2 GB RAM

10 GB available hard drive space

512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800

DirectX® 9.0 compatible sound card

LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer

Keyboard, Mouse

 

Note: recommended specifications provide optimal experience for single player and up to 4 player/medium size map multiplayer

Lenke til kommentar

Syntes spillet går helt greit med alt på High og 1024x768(Leeeenge siden jeg har spilt i så lav oppløsning, men funker ganske greit i Stalker faktisk).

 

Min trofaste [email protected] og x800xtpe funker fortsatt bra :love: (2GB ram da)

 

Får vel også legge til at jeg syntes spillet er ganske bra. Frihetsfølelsen er veldig god, og rpgelementene bidrar til økt playability i forhold til et vanlig fps.

Også kult at folk beveger seg rundt i 'Zonen' og man kan dermed møte på den samme gruppen folk forskjellige plasser.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Då tråden har utvikla seg til ein diskusjon rundt erfaringer med eit piratkopiert spel blir tråden stengt.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8

 

Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det er heller ikke lov å diskutere rundt et spill dersom det er klart at all informasjonen kommer fra at en har spilt en piratversjon av spillet. Dette gjelder spesielt for situasjoner hvor spillet enda ikke har blitt gitt ut og en allikevel sitter og diskuterer om en likte det eller ikke, basert på spillopplevelser.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...