SkyMarshall Arts Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) SkyMarshall Arts - Chevrolet Beretta [feat. Gjerminator] Japp, ny låt igjen - og sorry hvir jeg spammer disse låtene nå. Har litt pause fra trancen nå ... orker bare ikke. Men bilen min, en Chevrolet Beretta, brøyt sammen på freda ... og da MÅ jeg whine! Er ikke lagt på en eneste effekt på hele sangen, så den er rimelig live. I tillegg har jeg en kompis som sidekick her for å få det til å flyte. Var kjapt laget etter teksten var delvis skrevet, ogå bare prøvde vi. Edit: Legge til URL også kanskje ... ... basert på "Whiskey in a Jar", som er den beste festlåta som finnes å ta på sprkaet med gitar og alle på festen med på refrenget. (for de som ikke har prøvd) LAST NED HER! Endret 12. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 NEIIIII! "Can not find an article with id: 1172605971" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Wops ... feil URL faktisk. Ja har ordna det nå Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ahhh. Mitt liv er atter en gang komplett. Hvem er det som synger "ja samma hva" i bakgrunnen? Han er ubetalelig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Haha, jo takk takk. Nei du det er min kjære venn Gjermund (Gjerminator): Behold ... image follows: Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den låta var kul!! Faktisk så er Metallica - Whisky in the Jar(Melodien) en av mine mange favorittlåter. Men det er ikke Metallica som egentlig har den, det er Thin Lizzie som har den, sangen heter det samme. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Egentlig er det gammel irsk pubsang fra 1900-tallet;) Edit: Men takk for det forresten Endret 14. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 nEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI KLAAAAAARER IKKE Å LASTE DEN NED!!!! Nå er jeg eli meg du oobs, skrev feil lei (skrev litt fort) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Alltid spennende med ny musikk. Godt jobba MR! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 jeg har ikke sansen for norsk musikk men musikk som dette. det LIKER jeg. geniale tekster Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 haha så evig bra Likte den sangen veldig godt =) kul tekst Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Takker for den Trodde denne ble litt tam jeg, men bra det er litt respons! Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tjaa sangen hadde gjort seg med litt reverb og delay på både synginga og gitar spilling slik at lyden hadde blitt litt fyldigere, men det er jo bare kosmetikk for å gjøre det bitte litt bedre =P Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Ja er 3 gitar-tracks og 2 til vokal, og har alle seperat. Så kan selvfølgelig gjøre det nå, men syns egentlig det er litt festlig så tørr og live den er nå faktisk Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ikke noe FX er bra som den er. må være noen sanger som er tørre og. brukes FX i alle sanger nå for tiden. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 rett der dilly man fins nok ikke en eneste dry sang lenger =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå