Centuss Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 En utrolig god meditasjonsmetode er for eks. å legge seg ned på sengen, ikke noe musikk, kanskje litt rolig musikk, pust igjennom nesa, også konsentrerer du deg om " å se luften gå inn og ut" (lukkende øyne). Denne metoden brukes av enkelte hinduer(yoga). Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Skal gå å legge meg nå med litt meditasjonsmusikk...gleder meg! Fikk nettopp tak i no meditation music Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hører alltid på musikk før jeg sovner! Har ofte litt høyt på.. hører ca på en halvtime og når jeg slår den av får jeg en avslappende følelse igjennom hele kroppen. Det tar aldri mer enn 1-2 minutter før jeg sovner etter en slik musikkøkt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har opplevd det samme, men med trance (liker slik musikk veldig godt). 8170541[/snapback] Trance ble originalt inspirert av idianske rytmer som ble spilt opp igjen og opp igjen akkurat for at sjamanene skulle gli inn i en transe. Skjønner godt at sånn musikk funker da, må prøves. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Trance er jævla chill å høre på før du skal sove, men det spørs på sjangeren innenfor.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Eneste jeg har er DJ Taucher med I'm raving. Genial sang, noen som vet om noen flere gode trance låter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den går under dance forresten. Søk på artister som Ferry Corsten, Above & Beyond, Gabriel & Dresden. Finner MYE der i alle fall! Lenke til kommentar
Fun Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ahh..Det er SÅ deilig å høre på musikk når man legger seg..jeg MÅ gjøre det hver kveld jeg bruker også å kjenne denne følelsen når jeg sovner..men slår aldri av ipod'n har på dvale slik at den slår seg av av seg selv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ettersom jeg har bærbar nå, kan jeg ikke høre på musikk om natta når jeg skal legge meg. Det suger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå