Mekker`n Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjøpte data på lefdal i fjor ellerno og på denne er det såkaldt pre-installed -windows. ganske enkelt og greit ved formatering og storkræsj, men det blir aldri bra! Kan formatere hardisken og legge inn windows og alle drivere i løpet av 2 timer. uten noen cder. Jeg har store problemer med spyware og virus som ikke går bort og heftige skjermkort kræsj hvor det bare kobler ut og skjermen blir svart. Får eller ikke sletta norton antivirus som føler med i den pre-installed pakka for og legge inn et annet virusprogram jeg har kjøpt. du blir jo pressa på til og kjøpe norton. irriterende! Kan jeg gå og kreve og få windows på cd sånn at jeg får sletta hardisken skikkelig? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan jeg gå og kreve og få windows på cd sånn at jeg får sletta hardisken skikkelig? 8133513[/snapback] det kan du ikke og du får ikke CD med Windows, derfor heter det pre-installed. men du kan finne på nettet hvordan du kan lage bootable CD med pre-installed Windows..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå