V-by Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er vel ikke bare vannpipen sin feil at hostekulene kommer? 8135057[/snapback] er vel tobakken det... og det som er blandet ut i tobakken Men om det er kraftig på vasser eller ikke kommer jo litt ann på tobakken. Ble anbefalt noe urtegreier en gang. Fy faen... Hosta vel i et kvarter etter å ha trekt vassern. nei huff. Du drar nok litt opmerksomhet hvis du står på røykehjørnet med en vannbong, enn en sigg. Men er vel bedre å ta en vanlig sigg, kontra en sigg i vassern BANG nikkosjokk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvis du vil begynne å røyke, er det riktig som folk sier; drit i hva slags merke du begynner med.. Test ut litt forskjellig, så finner du etterhvert et merke du liker smaken på. Jeg røyket blodprince tidligere, men i det siste har jeg begynt å merke en liten usmak av den, tørrhet bakert i munnen og det smaker rett og slett ikke godt lenger.. Det kom vel av at den er så parfymert skulle jeg tro.. Har røyket en del lucky i det siste, opg da forsvant tørrheten med en gang Kan sikkert være lurt å begynne med en mild røyk, og heller gå over på sterkere saker etterhvert, så du slipper å ligge helt gåen etter første sigg.. Jeg gjorde det ikke, men vet om et par som ble skikkelig dårlig etter første sigg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vil anbefale deg Camel Kanskje ikke den mest kjøpte røyken men damit så sweet smaken er. Ligger vel i samme sjanger som Lucky og malboro bare med hen helt unik egen smak. Lenke til kommentar
Midex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Når jeg røyka,gikk det mest i Rød 3. Av ferdigsigaretter var det mest Prince og Marlboro. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Når jeg røyka,gikk det mest i Rød 3. Av ferdigsigaretter var det mest Prince og Marlboro. 8135873[/snapback] Da du røyka, ja.. Marlboro klarer jeg bare ikke... Eller.. Det går til nøds, hvis ingen har noe annet og jeg ikke har selv, men ellers holder jeg meg langt unna.. Endret 12. mars 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Min yndling er Marlboro, liker smaken. Prince funker også, men er ikke noe godt når du er vandt til Marlboro. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Marlboro er grei nok, men selv foretrekker jeg Camel når jeg først skal røyke. 1. Camel 2. Marlboro 3. Goldfield Mentol (Lidl-røyk, 19 røyk for 42 spenn) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Påstand: Det man røyker mest, er best? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Påstand: Det man røyker mest, er best? 8137312[/snapback] Nei tror ikke det egentlig. Mulig det er tilfelle for noen men.Jeg faller iallefall ikke innenfor den kategorien. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Påstand: Det man røyker mest, er best? 8137312[/snapback] Nei tror ikke det egentlig. Mulig det er tilfelle for noen men.Jeg faller iallefall ikke innenfor den kategorien. 8141809[/snapback] Det blir litt høna og egget spørsmål! Hvorfor røyke mye av det man ikke liker! Har selv hatt masse av et annet merke en mitt vanlige flere ganger, og alltid går alltid tilbake! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja samme her. Som f.eks å få en 5-pack med et annet tobakksmerke man ellers aldri røyker etter slekt har vært på grensa eller noe. Da blir det til at man røyker opp den pga. penga man sparer, men jeg går alltid tilbake til det jeg vanligvis røyker når jeg er tom. Lenke til kommentar
Ap0calyptic Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg foretrekker prince og bluemaster, og black devil så klart. Skal du til sverige er black devil foreslått. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ferdig sigg: Marlboro Rullings: Peterøes 3 Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er du tøff begynner du rett på 40 blodprince om dagen. Det digger ihvertfall damene. Mvh Dr. Love Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hold deg unna Marlboro: Den er alt for parfymert! Hold deg også unna Prince: Den er alt for tørr! Personlig røyker jeg Rød 3 (Rullings), den eneste tobakken jeg vet om som er ikke er parfymert til døde. Lucky Strike er forøvrig utrolig godt. Camel duger også. Smaksak detta her! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har bare et spørsmål til dere som røyker; hvilken fordel har en ved å røyke? Jeg ser bare ulemper og ikke noe poeng i det. Alle andre ting har en hensikt, røyk har ingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ta det i en annen tråd, vær så snill! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hva med å slenge opp en poll med hva folket foretrekker? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har bare et spørsmål til dere som røyker; hvilken fordel har en ved å røyke? Jeg ser bare ulemper og ikke noe poeng i det. Alle andre ting har en hensikt, røyk har ingen. 8143607[/snapback] her er jeg enig med Lakus. det finnes en egen del av forumet for slikt: Helse Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Rullings er saker det! Prøv Rød 3 eller 2. Økonomisk er det også. 8134872[/snapback] Siden når er det blitt økonomisk å røyke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå