hogst Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 lurer på om eg skal begynne å røyke, men hvilken røyk synes dere er best og vil anbefale meg? takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 det er veldig individuelt så det må du nesten finne ut av selv. Prince er vel det mest solgte merke i Norge men det synes jeg smaker dritt. Jeg holder meg til Marlboro og Lucky Strike Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, jeg har egentlig også tenkt på selvmord i det siste. Røyk ser ut til å være en flott metode! Når det er sagt, sier en av mine gode venner som røyker at Blue Master er noe av det beste du finner. Lenke til kommentar
sull Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg råder deg til å ikke begynne med noen, men hvis man tenker på smak er vel Prince eller Petterøes de beste Endret 12. mars 2007 av sull Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, jeg har egentlig også tenkt på selvmord i det siste. Røyk ser ut til å være en flott metode! finn deg noe bedre enn sigg å ta repern med. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 det er veldig individuelt så det må du nesten finne ut av selv. Prince er vel det mest solgte merke i Norge men det synes jeg smaker dritt. Jeg holder meg til Marlboro og Lucky Strike 8133488[/snapback] Enig med ilpostino her.. marlboro og lucky strike ftw. Jeg har røyka fast siden 10ende klasse sånn egentlig (3 år). men har ikke prøvd noe mer enn, prince, lucky, marlboro og LM Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva i svarte er vitsen med å begynne å røyke i det hele tatt? Jeg har røyka i seks år, og jeg angrer som faen. Det koster mye penger, og det er et helvete å slutte når du først har røyka en stund. Ikke gjør det! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva i svarte er vitsen med å begynne å røyke i det hele tatt? Jeg har røyka i seks år, og jeg angrer som faen. Det koster mye penger, og det er et helvete å slutte når du først har røyka en stund. Ikke gjør det! 8134467[/snapback] enig Men skal du først begynne, så må det jo være Malboro, Lucky strike, eller petterøes du må røyke de som er best. Men så får du nok prøve deg fram litt. All forkjsellig sigg smaker likt i starten, også finner du etterhvert ett merke du liker. Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg ville satsa på en mild variant, i hvert fall. Jeg røkte Marlboro light i sju år og den er mild og fin. Har slutta nå da, men anbefaler ikke å begynne! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Sånn tyggisrøyk smaker godt og gir deg frisk pust Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Tobakk: Petterøes 3 og Rød 3 er det beste uten tvil Sigaretter: Petterøes, Lucky Strike eller Marlboro Edit: Leif lol Endret 12. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tobakk: Petterøes 3 og Rød 3 er det beste ute tvil. Sigaretter: Prince Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) lurer på om eg skal begynne å røyke, 8133482[/snapback] ZZZÅÅÅÅÅ tøff du er! Tatata dada! Endret 12. mars 2007 av js79 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ZZZÅÅÅÅÅ tøff du er!Tatata dada! Er jo ikke mye bede du da med sånne inlegg?..... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Begynn med snus, det var det ingen problemer for meg å venne seg til ihvertfall, så enten kanskje du finner snus bedre siden det ikke utsetter andre for passiv røyking, klærne dine lukter ikke dritt og det er vel ikke _like_ skadelig, eller så begynner du med røyk etter å ha vendt deg til nikotin med snus. Hvorvidt hvilke av røyk og suns som er verst skal jeg ikke uttale meg om men tror snus er mindre skadelig Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Rullings er saker det! Prøv Rød 3 eller 2. Økonomisk er det også. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ZZZÅÅÅÅÅ tøff du er!Tatata dada! Er jo ikke mye bede du da med sånne inlegg?..... 8134794[/snapback] Fordi jeg påpeker idiotiet med å begynne å røyke? Kan på ingen måte se noen som helst grunn for å gi trådstarter råd og vink for å begynne! Og det er lettere å la vær å ta den første røyken, enn å ta den siste! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Fordi jeg påpeker idiotiet med å begynne å røyke?Kan på ingen måte se noen som helst grunn for å gi trådstarter råd og vink for å begynne! Og det er lettere å la vær å ta den første røyken, enn å ta den siste! Sier ikke noe imot at du sier ifra, flott det Men det er måten du sier det på! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 pipe er stil det neida, men syntes selv at snus er mye bedre enn røyk, og at man kan bruke det inne... noe man vanligvis ikke får gjort med røyk. men, uansett hvorfor begynne? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Karvet Blad funker fett om du aldri har røykt noe før, ellers funker Petterøes og Rød er mine favoritter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå