Zerpent Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har tenkt å sette opp vannkjølinga mi på følgende måte: For øyeblikket har jeg kun kjøling på cpu. Skal snart bestille resten. Om det blir Danger Den eller Magnum på skjermkortet kommer ann på hva som blir enklest med tanke på slanger. Ytelsen er vel ganske lik. Regner med at magnumen kjøler litt bedre men det utgjør nok ikke det helt store. Grunnen til at vanntanken er plassert over floppy'en er at jeg vil vise den i front med belysning og kanskje noen andre kule effekter(har diverse idéer som surrer rundt oppi toppen). Så hva syns dere? Er det noe jeg bør gjøre annerledes? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Ser bra ut det der Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det der ser bra ut jah, har nesten prikk likt system selv. Hvis du ønsker å se bilde av det så ser du det her: http://pulz.no/files/vann/2002-12-08/ Den eneste forskjellen er at jeg har en av de første DD vanntankene, dvs blå og kubeformet ;P Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 PulZ, er det danger den kjøler du har på skjermkortet? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 13:59, skrev Zerpent:PulZ, er det danger den kjøler du har på skjermkortet? Seff, finnes det noe annet ? :smile: DD ruler gata lixom :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Zerpent: Det ser ut som et meget fint oppsett, virkelig. Go for it! :smile: BTW, hva tegnet du oppsettet med? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: DD ruler gata lixom :wink: Jepp! :smile: Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: BTW, hva tegnet du oppsettet med? Brukte det kraftige og avanserte Microsoft Paint. :wink: Og så fikk det litt hjelp av Photoshop. Jeg tenkte først at det skulle ikke være noen avansert tegning så jeg begynnte å bruke paint. Men så ble det litt vanskelig å lage kule piler så jeg gjorde det ferdig i photoshop. Lenke til kommentar
manpower Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 19:08, skrev Zerpent: Quote: BTW, hva tegnet du oppsettet med? Brukte det kraftige og avanserte Microsoft Paint. :wink: Og så fikk det litt hjelp av Photoshop. Jeg tenkte først at det skulle ikke være noen avansert tegning så jeg begynnte å bruke paint. Men så ble det litt vanskelig å lage kule piler så jeg gjorde det ferdig i photoshop. Det er riktig at man er nøye Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 19:08, skrev Zerpent: Quote: BTW, hva tegnet du oppsettet med? Brukte det kraftige og avanserte Microsoft Paint. :wink: Og så fikk det litt hjelp av Photoshop. Jeg tenkte først at det skulle ikke være noen avansert tegning så jeg begynnte å bruke paint. Men så ble det litt vanskelig å lage kule piler så jeg gjorde det ferdig i photoshop. Det ble i allefall stilig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå