HolyKrist Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg lurer på om det er en spesiel måte å brenn iso. filen på eller er det bare å brenne den på normal måte? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ikke uten å ty til ulovligheter. Ta en titt i forumreglene før du stiller flere spørsmål. Endret 12. mars 2007 av brsseb Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Backups er vel egentlig lovelig.. men, tror ikke jeg tør å si noe her.. for sikkerhetsskyld.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er faktisk heeeelt lovlig. Håper du får svar på dette, det er sikkert en luring som kan dette. Moderatorer: Jeg vil følge tråden og se at den blir behandlet som den SKAL ifølge rettningslinjene og ikke ifølge private assosiasjoner. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 hehe, alle som vet noe bør nok PM'e lortonge... denne diskusjonen har jeg hatt flere ganger med moderatorer, og når de ser dette blir det nok stengt. sorry dude. MEN: BACKUPS ER LOVELIG SÅ LENGE DU KAN VISE TIL AT DU EIER OG HAR BETALT ORGINALEN. DETTE GJELDER FORØVRIG OGSÅ EMULATORER AV ALLE SLAG!!!! MEN, så lenge det blir chattet om her, er det alltid noen råtne epler som vil bruke det til ulovligheter. OH BU-HU...... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg sendte en PM nå jeg.. Syntes det var lurere enn å ta det her.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg sendte en PM nå jeg.. Syntes det var lurere enn å ta det her.. 8133592[/snapback] Vel.... Hvis det er ulovlig kan de snike i pm`n du sendte og fremdeles gi deg warn. Ja, det har jeg blitt utsatt for før. Velkommen til Kina. Jeg fikk faktisk også warn for negativ omtale av moderatorer. Sleik ræv og kanskje en dag får du også moderere. Endret 12. mars 2007 av chills Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hmm.. Søren også.. Menmen.. er jo ikke såå ulovelig med backups.. Og, kan faktisk stolt si at jeg kun har backups av spill jeg har selv.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ja, jeg vet. Det er faktisk ganske lovlig, det er helt lovlig. Men siden diskusjon.no ikke kan bevise dette, velger de selvfølgelig å feige ut for å sikre sin egen rumpe. Også er de som modererer "spill-område" ganske hårsåre og gretne i utgangspunkte siden de har personlige store problemer med dette og lar det skygge for riktig moderering. Faktisk en wow fanatiker, som også moderer. Flott å se at 14tegnsreglen redder lørdagen for noen her i verden =) Edit: Vedkommende er faktisk pålogget, blir spennede og se. HAHA når jeg tenker meg om er jeg en warn (angående #8) unna perm ban. Derfor holder jeg kjeft Endret 12. mars 2007 av chills Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du må brenne isoen på en dual layer skive helst av typen verbatim og bruke 4x brennehastighet. har jeg hørt. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ja, jeg vet. Det er faktisk ganske lovlig, det er helt lovlig. Men siden diskusjon.no ikke kan bevise dette, velger de selvfølgelig å feige ut for å sikre sin egen rumpe. Også er de som modererer "spill-område" ganske hårsåre og gretne i utgangspunkte siden de har personlige store problemer med dette og lar det skygge for riktig moderering. 8133604[/snapback] Jeg skjønner ikke helt logikken her. Det er lovlig å ytre sine meninger i Norge, men dette er faktisk diskusjon.no, og ikke en anarkistisk veggavis der alle og enhver kan skrive hva de vil. Dersom hardware.no ikke vil ha diskusjoner som informerer om piratkopiering, står de fritt til å forby slike diskusjoner. Endret 12. mars 2007 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Helt enig. Det går på variasjonen man ser, sjeldent to moderatorer tolker noe likt. Og ofte, kan en moderator gi to tilfeldige like tråder to forskjellige dommer. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Du må brenne isoen på en dual layer skive helst av typen verbatim og bruke 4x brennehastighet. har jeg hørt. 8133651[/snapback] Er det forskjell på om jeg bruker + eller - plater? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Snakk med gutta på www.nforce.nl forumet der. de har peiling. eller så tror jeg det er noen tråder om det der og. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjøp orginalspill i stedet for, la de som faktisk har lagt mange års arbeid inn i ett verk få noen penger tilbake for det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ingen har sagt at han har lastet det ned ulovlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Usikkerhet rundt avgjørelsen. Tråden åpnes igjen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Siden moderator har åpnet tråden igjen skal jeg komme med noen svar til trådstarter... Går utifra det er sikkerhetskopier av spill som du selvsagt allerede har dine egne kjøpte originaler av. Brenn dem med det meget nyttige brenner-programmet ImgBurn, som er helt gratis. Pass på når du brenner at lag-skiftet er satt til sector 1913760, ellers vil ikke 360'en lese platene korrekt. Dette kan du f.eks. spesifisere i innstillings-menyene. Du kan kun bruke DVD+R dual-layer plater. Platene må brennes med bitsetting DVD-ROM, ellers vil det heller ikke virke. Dette kan du også sjekke i en egen funksjon i ImgBurn. Avhengig av hvilken brenner du har, og hvilken modell og versjon drevet i din 360 er, er det ikke alltid at platene vil leses skikkelig. Her må man bare eksperimentere eller sjekke andres erfaringer på nettet. Men bl.a. Pioneer-brennere går for å være noen av de bedre til akkurat dette. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har en toshiba samsung spiller i Xboxen. Brenner min er en Nec DVD RW ND-3500AG. Dette med bitsetting finner jeg ikke inne på Imgburn. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har en toshiba samsung spiller i Xboxen.Brenner min er en Nec DVD RW ND-3500AG. Dette med bitsetting finner jeg ikke inne på Imgburn. Tools -> Drive -> Change Book Type... NEC er ikke de beste til å brenne 360 backups, spesielt ikke til Toshiba/Samsung drevet, men det er jo bare å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå