Gå til innhold

Brenne back up's til 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, alle som vet noe bør nok PM'e lortonge... denne diskusjonen har jeg hatt flere ganger med moderatorer, og når de ser dette blir det nok stengt. ;) sorry dude.

MEN:

BACKUPS ER LOVELIG SÅ LENGE DU KAN VISE TIL AT DU EIER OG HAR BETALT ORGINALEN. DETTE GJELDER FORØVRIG OGSÅ EMULATORER AV ALLE SLAG!!!! MEN, så lenge det blir chattet om her, er det alltid noen råtne epler som vil bruke det til ulovligheter. :p OH BU-HU......

Lenke til kommentar
Jeg sendte en PM nå jeg.. :) Syntes det var lurere enn å ta det her.. :p

8133592[/snapback]

Vel....

Hvis det er ulovlig kan de snike i pm`n du sendte og fremdeles gi deg warn.

Ja, det har jeg blitt utsatt for før.

Velkommen til Kina. :p

Jeg fikk faktisk også warn for negativ omtale av moderatorer.

Sleik ræv og kanskje en dag får du også moderere. :wee:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet.

Det er faktisk ganske lovlig, det er helt lovlig.

Men siden diskusjon.no ikke kan bevise dette, velger de selvfølgelig å feige ut for å sikre sin egen rumpe.

Også er de som modererer "spill-område" ganske hårsåre og gretne i utgangspunkte siden de har personlige store problemer med dette og lar det skygge for riktig moderering.

Faktisk en wow fanatiker, som også moderer.

Flott å se at 14tegnsreglen redder lørdagen for noen her i verden =)

Edit:

Vedkommende er faktisk pålogget, blir spennede og se. :wee:

HAHA når jeg tenker meg om er jeg en warn (angående #8) unna perm ban.

Derfor holder jeg kjeft :wee:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Ja, jeg vet.

Det er faktisk ganske lovlig, det er helt lovlig.

Men siden diskusjon.no ikke kan bevise dette, velger de selvfølgelig å feige ut for å sikre sin egen rumpe.

Også er de som modererer "spill-område" ganske hårsåre og gretne i utgangspunkte siden de har personlige store problemer med dette og lar det skygge for riktig moderering.

8133604[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt logikken her. Det er lovlig å ytre sine meninger i Norge, men dette er faktisk diskusjon.no, og ikke en anarkistisk veggavis der alle og enhver kan skrive hva de vil. Dersom hardware.no ikke vil ha diskusjoner som informerer om piratkopiering, står de fritt til å forby slike diskusjoner.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Siden moderator har åpnet tråden igjen skal jeg komme med noen svar til trådstarter...

Går utifra det er sikkerhetskopier av spill som du selvsagt allerede har dine egne kjøpte originaler av.

Brenn dem med det meget nyttige brenner-programmet ImgBurn, som er helt gratis.

Pass på når du brenner at lag-skiftet er satt til sector 1913760, ellers vil ikke 360'en lese platene korrekt. Dette kan du f.eks. spesifisere i innstillings-menyene.

Du kan kun bruke DVD+R dual-layer plater. Platene må brennes med bitsetting DVD-ROM, ellers vil det heller ikke virke. Dette kan du også sjekke i en egen funksjon i ImgBurn.

Avhengig av hvilken brenner du har, og hvilken modell og versjon drevet i din 360 er, er det ikke alltid at platene vil leses skikkelig. Her må man bare eksperimentere eller sjekke andres erfaringer på nettet. Men bl.a. Pioneer-brennere går for å være noen av de bedre til akkurat dette.

Lenke til kommentar
Jeg har en toshiba samsung spiller i Xboxen.

Brenner min er en Nec DVD RW ND-3500AG.

Dette med bitsetting finner jeg ikke inne på Imgburn.

Tools -> Drive -> Change Book Type...

NEC er ikke de beste til å brenne 360 backups, spesielt ikke til Toshiba/Samsung drevet, men det er jo bare å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...