Bolle_Bolle Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg og 2 kamerater hadde smålan hjemme hos meg, dette var midt i TG 06-tida. plutselig så vi alle "geeksa"i fra bygda vi bor i, kom kjørende ned på butikken Trodde alle de var på tg... å de var på et lite lan hjmme hos en av de! Jeg sa: Hva faen gjør de her??:O Trodde da alle de var på TG Kameraten: Jaaa Hvem faen er're som har smålan når det er TG :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Dette var det virkelig ikke lett å skjønne noe av.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Gjør en liten innsats, Jerix. Historien var ikke sånn kjempeartig, dog. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 hehe den var veldig morsom... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Skjønte jo hva som sto der etter 3-4 gjennomlesninger Var mer som et tips om at trådstarter kanskje burde vurdere å skrive litt mer forstålig. :] Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Det finnes en tråd hvor man kan skrive ned sine egne LAN-tabber da. Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Skrive slik at andre en bare du forstår så muligens andre også hadde sjønt poenget.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå