Poor Leno Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei alle sammen! Jeg får lappen snart, og tenker på å kjøpe bil. Etter en times søk på Finn.no finner jeg denne annonsen. Jeg kan fint lite om bil selv, så jeg lurte på om noen snille mennesker på forum kunne tenkt seg å analysere og si litt om bilen - utifra annonsen! Ellers så leter jeg som sagt etter en bil. Den bør ikke ha gått for langt, koste rundt 30000, være i god orden og har manuellt gir! Jeg tar gjerne imot tips på biler jeg kan ha interresse av! Tusen takk for hjelp, Leno Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ut fra dine ønsker tror jeg en Ford Sierra vil passe deg perfekt. For eksempel denne. Her får du en sterk motor, firhjulstrekk, lav km, billige reparasjoner, og relativt lite bensinforbruk. Peugeot 306 er en problembil. Betydelig mer feil enn gjennomsnittet på NAFs bruktbiltest. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei alle sammen! Jeg får lappen snart, og tenker på å kjøpe bil. Etter en times søk på Finn.no finner jeg denne annonsen. Jeg kan fint lite om bil selv, så jeg lurte på om noen snille mennesker på forum kunne tenkt seg å analysere og si litt om bilen - utifra annonsen! Ellers så leter jeg som sagt etter en bil. Den bør ikke ha gått for langt, koste rundt 30000, være i god orden og har manuellt gir! Jeg tar gjerne imot tips på biler jeg kan ha interresse av! Tusen takk for hjelp, Leno 8133215[/snapback] Synes det var litt dyrt. Burde kunne få prutet ned til godt under 30 000 ihvertfall. Fant nettopp denne. som er ett år nyere, gått omtrent like langt, og koster mindre. Pantera Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bilen såg jo noe lunde ut.. vill sei ganske bra, men me har hat Peugeot og då var eg svært misfornøyd. Men hadde vell ein så e litt eldre en det og. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 En kollega av meg har en sånn 306. fin bil det. kvikk og grei. Har noen småproblemer med varmeappvifte, varmeseter.. ikke akkurat noen big deal. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er en del. el problemer med dem. Sikringsboks, brudd i ledninger osv.. Fine og skru på. Det finns mange verre biler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå