Jokii Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei jeg har en peugeot speedfight 307 WRC 2005 modell som jeg har tatt ut variatorsperren på, går ca. 60-65km\t.. det jeg lurte på er om noen kan forklare hvordan jeg tar ud blomben i potta og blindrøret i eksosen.? Kan også få noen tips om hva jeg må bestille for at den skal gå fortere? Plis? Mvh Joachim Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) "Plomben" i eksosanlegget er en liten rørstump som er sveiset på eksosanlegget. Det lager turbulens i eksosen, og derfor blir effekten redusert. Skal man gjøre dette skikkelig må rørbiten kappes av med vinkelsliper, og hullet sveises igjen. Det krever altså at man har tilgang til sveiseutstyr, og kan å bruke dette. Noen bruker en skrustikke og klemmer igjen dette røret, men det er ikke en fullgod løsning. Dessuten er det ikke så dumt å sette på røret igjen, slik at man ikke kan se at eksosanlegget er modifisert. Endret 15. mars 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kan også få noen tips om hva jeg må bestille for at den skal gå fortere? 8133179[/snapback] fortere sier du? *onde tanker* Potte Sylinder Veiv osv.. ta deg en titt på speedoption.. der har de mye morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå