heltnaldo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kjæresten min har bursdag om et par uker.. hun blir 18 år.. Noen som har noe forslag om hva jeg kan kjøpe til henne? Vet at jeg skal kjøpe et skullcandy (pink) og en kløpinne.. Men utover det så er jeg egentlig litt tom for ideer. Vil kjøpe noe som er gøy.. F.eks. en Nintendo DS eller noe sånt.. Hun må ha noe å gjøre på når jeg drar i militæret om en drøy uke Kom med forslag, ingen er for dumme Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva i alle dager er en "skullcandy"? Kjøp henne noe smykkegreier, kanskje et halskjede med et hjerte i(ikke noe veldig billig jugl her altså..). Lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skullcandy = Headsett Det viktigste er at du kjøper noe til henne du virkelig har lyst til å gi henne... Noe med litt betydning! Lykke til! Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Skullcandy er et headsett ja Vi har vært sammen i et år og 2 dager;) Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vil kjøpe noe som er gøy.. F.eks. en Nintendo DS eller noe sånt.. Hun må ha noe å gjøre på når jeg drar i militæret om en drøy uke Kom med forslag, ingen er for dumme 8133098[/snapback] Dildo seff Eller en DS Lite. De er snasne. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Fikk en DS lite med henne nettopp ;p Kanskje jeg skal kjøpe en til henne også Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 En utstoppet babysel, de skal visstnok være veldig søte. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 strap-on...da kan hun å vennene kose seg uten at hun blir utro:P haha eller du kan kjøpe munnspill eller noe. kan være ganske kult å holde på med Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 LOL! Munnspill! Århundrets forslag! Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Regner med at du vet det etter et år og to dager, men uansett hva du kjøper henne, så ikke bare kjøp noe du vet hun får bruk for som du vet hun har lyst på.. bursdagsgaver bør etter mitt syn være noe fint og kanskje praktisk, MEN personlig også så hvis du kjøper headsett og\eller DS så hvorfor ikke legge ved litt ugress (les: roser) og et kort hvor du skriver litt til henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå