Gå til innhold

Ordsys.ordimagesignature, oracle og algoritme

Anbefalte innlegg

Jeg skal teste ut en komponent i oracles intermediapakke, ordsys.ordimage. Jeg prøver å finne informasjon om hvordan den er bygget opp, hvilke features som brukes osv. Jeg vet de bruker color, shape, texture og location, men innenfor de enkelte low-level featurene finnes det en rekke tilnærminger - og jeg lurer på hvilke algoritmer intermedia image bruker.

Noen som kan sparke meg igang? jeg har forsøkt å google på ordsys.ordimage algoritm, men får ikke de svarene jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal teste ut en komponent i oracles intermediapakke, ordsys.ordimage. Jeg prøver å finne informasjon om hvordan den er bygget opp, hvilke features som brukes osv. Jeg vet de bruker color, shape, texture og location, men innenfor de enkelte low-level featurene finnes det en rekke tilnærminger  - og jeg lurer på hvilke algoritmer intermedia image bruker.

Noen som kan sparke meg igang? jeg har forsøkt å google på ordsys.ordimage algoritm, men får ikke de svarene jeg vil ha.

8133016[/snapback]

Er ikke helt sikker på hva du spør om her. Vil du vite hvordan du bruker intermedia, eller hvordan den virker internt?

Denne siden forteller jo ganske mye:

http://download-east.oracle.com/docs/cd/A9...8786/mm_cbr.htm

Ellers tror jeg nok at Oracle ikke har tenkt å opensource intermedia med det første. ;-)

Hilsen Werner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...