CruellaDeVille Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg skal teste ut en komponent i oracles intermediapakke, ordsys.ordimage. Jeg prøver å finne informasjon om hvordan den er bygget opp, hvilke features som brukes osv. Jeg vet de bruker color, shape, texture og location, men innenfor de enkelte low-level featurene finnes det en rekke tilnærminger - og jeg lurer på hvilke algoritmer intermedia image bruker. Noen som kan sparke meg igang? jeg har forsøkt å google på ordsys.ordimage algoritm, men får ikke de svarene jeg vil ha. Lenke til kommentar
___ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal teste ut en komponent i oracles intermediapakke, ordsys.ordimage. Jeg prøver å finne informasjon om hvordan den er bygget opp, hvilke features som brukes osv. Jeg vet de bruker color, shape, texture og location, men innenfor de enkelte low-level featurene finnes det en rekke tilnærminger - og jeg lurer på hvilke algoritmer intermedia image bruker. Noen som kan sparke meg igang? jeg har forsøkt å google på ordsys.ordimage algoritm, men får ikke de svarene jeg vil ha. 8133016[/snapback] Er ikke helt sikker på hva du spør om her. Vil du vite hvordan du bruker intermedia, eller hvordan den virker internt? Denne siden forteller jo ganske mye: http://download-east.oracle.com/docs/cd/A9...8786/mm_cbr.htm Ellers tror jeg nok at Oracle ikke har tenkt å opensource intermedia med det første. ;-) Hilsen Werner Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Hmm, ja - du har et poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå