osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du selger den jo uten garanti, og kjøper har vært hjemme hos deg for test. Din sak som selger er jo klar... Ansvaret ditt har opphørt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Kjøper takket ja til mitt tilbud om å se på maskinen, men jeg hørte ikke noe mer når jeg foreslo tider det passer for meg. Så, det gjenstår fortsatt å se hva som skjer. Har ikke noe imot å hjelpe han å få opp en ny disk hvis han virkelig har ødelagt den, men da får han ta tilbudet raskt, for jeg vil ha denne saken avsluttet så fort som mulig. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 For de som vil gjenoppleve gyldne tider uten å faktisk ha en fysisk amiga, er comp pro+uae utvilsomt å anbefale. 8142331[/snapback] mener det er ett ordtak som sier at man skal aldri møte gamle helter, selvom det er ikke helter man snakker om her, så er jeg redd for at ett gjenmøte ikke er like kult som man tror. Det er akkurat som favorittkassetten/LPen man hadde når man var yngre Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjøper takket ja til mitt tilbud om å se på maskinen, men jeg hørte ikke noe mer når jeg foreslo tider det passer for meg. Så, det gjenstår fortsatt å se hva som skjer. Har ikke noe imot å hjelpe han å få opp en ny disk hvis han virkelig har ødelagt den, men da får han ta tilbudet raskt, for jeg vil ha denne saken avsluttet så fort som mulig. 8142389[/snapback] Bare ta med deg noen, om ikke inn, så iallefall ventende i bilen. Hadde vært ganske skeptisk til å dra hjem til noen som virker så useriøse... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjøper takket ja til mitt tilbud om å se på maskinen, men jeg hørte ikke noe mer når jeg foreslo tider det passer for meg. Så, det gjenstår fortsatt å se hva som skjer. Har ikke noe imot å hjelpe han å få opp en ny disk hvis han virkelig har ødelagt den, men da får han ta tilbudet raskt, for jeg vil ha denne saken avsluttet så fort som mulig. 8142389[/snapback] Bare ta med deg noen, om ikke inn, så iallefall ventende i bilen. Hadde vært ganske skeptisk til å dra hjem til noen som virker så useriøse... 8142453[/snapback] Enig, ikke ta med deg penger eller noe slikt heller. Han kan ikke rette garanti eller reklamasjonskrav mot deg slik handelen foregikk. Blir forresten morsomt å høre hva han faktisk har gjort! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Tar med meg en kompis, så det er ikke noe problem. Penger er utelukket, men jeg kan være grei å hjelpe han å få den igang igjen hvis han har vært uheldig. Med det tilbudet synes jeg faktisk at jeg er ganske snill og grei. Hadde egentlig ikke trengt å gjort noe i det hele tatt, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Helt enig i det du sier der. Dette er egentlig noe du burde ha betalt for! Lenke til kommentar
melsom Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg hadde ikke kjørt en kilometer uten kjøregodtgjørelse fra han kjøperen + timebetalt! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Synes du lar ham strekke strikken ganske langt Snarph. Amiga eller ikke. Jeg hadde ikke hatt den toleransen du har. Vinninga går opp i spinninga later det til. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, er egentlig helt enig. Jeg holder en lav profil utover uka, så ser jeg hva som skjer. Fyren har jo enda ikke svart meg når det passer, og tidligere har han svart i løpet av fem minutter, så det kan umulig være så viktig for han. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Får håpe det ordner seg! Må si 3400,- for den Amigaen var en god pris. Har selv prøvd å skaffe litt stæsj og deler til min gamle A1200, men har gitt opp ettersom ting koster altfor mye. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Om du kommer deg hjem til kjøper så kan det vel være en mulighet for at han viser deg en ødelagt Amiga som han har liggendes. Ble det ikke nevnt at han hadde kjøpt en del spill til Amiga på QXL før han kjøpte din maskin? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 For de som vil gjenoppleve gyldne tider uten å faktisk ha en fysisk amiga, er comp pro+uae utvilsomt å anbefale. 8142331[/snapback] mener det er ett ordtak som sier at man skal aldri møte gamle helter, selvom det er ikke helter man snakker om her, så er jeg redd for at ett gjenmøte ikke er like kult som man tror. Det er akkurat som favorittkassetten/LPen man hadde når man var yngre 8142406[/snapback] Hehe, endel ting har tapt seg endel, men jeg mener man går glipp av noe om man ikke drar med seg det beste fra gamle dager inn i framtida... AtW Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Om du kommer deg hjem til kjøper så kan det vel være en mulighet for at han viser deg en ødelagt Amiga som han har liggendes. Ble det ikke nevnt at han hadde kjøpt en del spill til Amiga på QXL før han kjøpte din maskin? 8145627[/snapback] Er nok en mulighet for dette, men jeg kjenner min tidligere maskin så godt både innvendig og utvendig at der klarer han nok ikke å lure meg. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skjedde det noe mer i denne saken eller? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Virker ikke sånn.. Var på leiting etter en strøken A500 en stund tilbake... Tapte den... Og jeg som håpet at jeg kunne få prøvd Gunship, Elite og F-18/A Interceptor da gitt... Har aldri vært så skuffa... Snarph... Stå på ditt... Så lenge alt fungerte før maskinen forlot utgangs døra di... så har du helt rett... Edit: hadde en trykkleif.. Endret 15. mars 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Har ikke hørt noe mer fra kjøper, nei. Da er saken avsluttet for min del. Han fikk et tilbud, men nå er det for sent. Grenser for hvor grei jeg er. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Enig med deg der. La han seile sin egen sjø nå. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Når du snakker om sola!! VG Nett Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Enig i det trådstarter sier om at nå har toget gått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå