Gå til innhold

Amiga-kjøper prøver å lure meg? Samt Commodore PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper takket ja til mitt tilbud om å se på maskinen, men jeg hørte ikke noe mer når jeg foreslo tider det passer for meg. Så, det gjenstår fortsatt å se hva som skjer. Har ikke noe imot å hjelpe han å få opp en ny disk hvis han virkelig har ødelagt den, men da får han ta tilbudet raskt, for jeg vil ha denne saken avsluttet så fort som mulig.

Lenke til kommentar
For de som vil gjenoppleve gyldne tider uten å faktisk ha en fysisk amiga, er comp pro+uae utvilsomt å anbefale.

8142331[/snapback]

mener det er ett ordtak som sier at man skal aldri møte gamle helter, selvom det er ikke helter man snakker om her, så er jeg redd for at ett gjenmøte ikke er like kult som man tror. Det er akkurat som favorittkassetten/LPen man hadde når man var yngre :)

Lenke til kommentar
Kjøper takket ja til mitt tilbud om å se på maskinen, men jeg hørte ikke noe mer når jeg foreslo tider det passer for meg. Så, det gjenstår fortsatt å se hva som skjer. Har ikke noe imot å hjelpe han å få opp en ny disk hvis han virkelig har ødelagt den, men da får han ta tilbudet raskt, for jeg vil ha denne saken avsluttet så fort som mulig.

8142389[/snapback]

Bare ta med deg noen, om ikke inn, så iallefall ventende i bilen. Hadde vært ganske skeptisk til å dra hjem til noen som virker så useriøse...

Lenke til kommentar

8142389[/snapback]

Bare ta med deg noen, om ikke inn, så iallefall ventende i bilen. Hadde vært ganske skeptisk til å dra hjem til noen som virker så useriøse...

8142453[/snapback]

Enig, ikke ta med deg penger eller noe slikt heller. Han kan ikke rette garanti eller reklamasjonskrav mot deg slik handelen foregikk. Blir forresten morsomt å høre hva han faktisk har gjort!

Lenke til kommentar

Tar med meg en kompis, så det er ikke noe problem. Penger er utelukket, men jeg kan være grei å hjelpe han å få den igang igjen hvis han har vært uheldig. Med det tilbudet synes jeg faktisk at jeg er ganske snill og grei. Hadde egentlig ikke trengt å gjort noe i det hele tatt, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Om du kommer deg hjem til kjøper så kan det vel være en mulighet for at han viser deg en ødelagt Amiga som han har liggendes. Ble det ikke nevnt at han hadde kjøpt en del spill til Amiga på QXL før han kjøpte din maskin?

Lenke til kommentar
For de som vil gjenoppleve gyldne tider uten å faktisk ha en fysisk amiga, er comp pro+uae utvilsomt å anbefale.

8142331[/snapback]

mener det er ett ordtak som sier at man skal aldri møte gamle helter, selvom det er ikke helter man snakker om her, så er jeg redd for at ett gjenmøte ikke er like kult som man tror. Det er akkurat som favorittkassetten/LPen man hadde når man var yngre :)

8142406[/snapback]

Hehe, endel ting har tapt seg endel, men jeg mener man går glipp av noe om man ikke drar med seg det beste fra gamle dager inn i framtida...

AtW

Lenke til kommentar
Om du kommer deg hjem til kjøper så kan det vel være en mulighet for at han viser deg en ødelagt Amiga som han har liggendes. Ble det ikke nevnt at han hadde kjøpt en del spill til Amiga på QXL før han kjøpte din maskin?

8145627[/snapback]

Er nok en mulighet for dette, men jeg kjenner min tidligere maskin så godt både innvendig og utvendig at der klarer han nok ikke å lure meg.

Lenke til kommentar

Virker ikke sånn..

Var på leiting etter en strøken A500 en stund tilbake... Tapte den... Og jeg som håpet at jeg kunne få prøvd Gunship, Elite og F-18/A Interceptor da gitt... Har aldri vært så skuffa... :(

Snarph... Stå på ditt... Så lenge alt fungerte før maskinen forlot utgangs døra di... så har du helt rett...

Edit: hadde en trykkleif.. :D

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...