Gå til innhold

Gameplay-film fra Medal of Honor: Vanguard (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelighetsgraden er nok nedjustert for anledningen.

Ser lovende ut. Langt bedre animasjoner, modeller og teksturer enn Call of Duty 3 på Wii. Skal kanskje ikke så mye til men... Regner med å skaffe meg dette etter hvert. Kommer så mye annet snacks, så jeg må nesten prioritere.

Lenke til kommentar
Jeg tar nok en titt på dette, men er i grunn møkk lei WWII og krigsrelaterte FPS spill nå.

8133146[/snapback]

Forsåvidt enig. Føler meg mettet etter COD3på Xbox 360, ihverfall på run & gun spilla. Men dette er faktisk det spillet på Wii som frister mest. Mye pga. eg vil se kontrollen i bruk, og forhåpentligvis bedre for seg gjort enn i Red Steel :)

Dette ser ihvertfall veldig mye bedre ut enn COD3 til Wii.

Men når det er sagt så må nok BIA_HH og MOH:A i hus til 360`en, den WW2 elskeren eg er :wee:

Lenke til kommentar

Ser ikke så aller verst ut. Selv om jeg har WW2 FPS spyklar i halsen kan det tenkes jeg prøver dette. Sikte systemet så i alle fall bedre ut enn på CoD3 hvor det virket til tider tregt og upresist og endte mange ganger med å sikte i taket av en eller annen merkelig grunn.

Grafikken ser nå heller ikke så værst ut til Wii å være.

Lenke til kommentar

Bare ikke kontrollen selv tar over og sikter opp i et hjørne midt i en skuddveksling som på CoD3 så er jeg fornøyd. Ikke alltid like morsomt å løpe fram for å knerte folk, for så å se våpnet låse seg oppe til høyre...

Lenke til kommentar
Bare ikke kontrollen selv tar over og sikter opp i et hjørne midt i en skuddveksling som på CoD3 så er jeg fornøyd. Ikke alltid like morsomt å løpe fram for å knerte folk, for så å se våpnet låse seg oppe til høyre...

8135921[/snapback]

Fikk litt son Red Steel flashbacks her no. Allvorlig spasmer på hovudkarakteren altså :wee: Dog dette kom seg betraktelig når man skrudde av lyd og rumble i wiimoten. Skulle jo vere høgst unødvendig da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...