Snikpellik Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Synes det ser riktig så artig ut. Bedøm selv: http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=9168 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Så litt enkelt ut (mtp grafikk og omgivelsene...) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vanskelighetsgraden er nok nedjustert for anledningen. Ser lovende ut. Langt bedre animasjoner, modeller og teksturer enn Call of Duty 3 på Wii. Skal kanskje ikke så mye til men... Regner med å skaffe meg dette etter hvert. Kommer så mye annet snacks, så jeg må nesten prioritere. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg tar nok en titt på dette, men er i grunn møkk lei WWII og krigsrelaterte FPS spill nå. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Såg faktisk ikke så verst ut. Men siktet virket urolig, og granatene vansklige å kaste der man skal ha de:| Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dette blir et rent must! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tar nok en titt på dette, men er i grunn møkk lei WWII og krigsrelaterte FPS spill nå. 8133146[/snapback] Forsåvidt enig. Føler meg mettet etter COD3på Xbox 360, ihverfall på run & gun spilla. Men dette er faktisk det spillet på Wii som frister mest. Mye pga. eg vil se kontrollen i bruk, og forhåpentligvis bedre for seg gjort enn i Red Steel Dette ser ihvertfall veldig mye bedre ut enn COD3 til Wii. Men når det er sagt så må nok BIA_HH og MOH:A i hus til 360`en, den WW2 elskeren eg er Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spillet ser ganske pent ut. Men det ser også litt kaotisk ut. Kanskje det er et pluss. Krig er jo helst litt kaotisk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare jeg som syntes at dette spillet lignet mistenkelig mye på Call of Duty-serien? Sammenlignet med f.eks. tidligere MoH-spill. Ikke at det i seg selv er noe negativt, jeg digger nemlig CoD-spilla. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Må man dra siktet helt ut i kantene for å vri seg rundt? Så litt merkelig ut akkurat det, men grafikken er ett hakk bedre enn call of duty 3 Wii. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ser ikke så aller verst ut. Selv om jeg har WW2 FPS spyklar i halsen kan det tenkes jeg prøver dette. Sikte systemet så i alle fall bedre ut enn på CoD3 hvor det virket til tider tregt og upresist og endte mange ganger med å sikte i taket av en eller annen merkelig grunn. Grafikken ser nå heller ikke så værst ut til Wii å være. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare ikke kontrollen selv tar over og sikter opp i et hjørne midt i en skuddveksling som på CoD3 så er jeg fornøyd. Ikke alltid like morsomt å løpe fram for å knerte folk, for så å se våpnet låse seg oppe til høyre... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare ikke kontrollen selv tar over og sikter opp i et hjørne midt i en skuddveksling som på CoD3 så er jeg fornøyd. Ikke alltid like morsomt å løpe fram for å knerte folk, for så å se våpnet låse seg oppe til høyre... 8135921[/snapback] Fikk litt son Red Steel flashbacks her no. Allvorlig spasmer på hovudkarakteren altså Dog dette kom seg betraktelig når man skrudde av lyd og rumble i wiimoten. Skulle jo vere høgst unødvendig da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå