Gå til innhold

Spillverket.no: irriterer meg over forumlayouten

Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på hvorfor forumlayouten(?) til gamer.no ikke har meny på venstre side lengre. frustrerende å måtte åpne forumet gjennom en av de andre portalene for å kunne bruke søk funksjonen hele tiden. noe sier meg at jeg får slengt i fjeset at det er noe tull med firefoxen min nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke det han mener...  Men bare på hw.no (og kanskje noen andre søstersider) så får man den fine menyen på venstre side med Søkefunksjon og andre funksjoner.    På Gamer.no sin default side så mangler den menyen.

8132776[/snapback]

bingo! mulig å sette en skin som default til brukeren? Endret av nord
Lenke til kommentar

Beklager at forumskinnet til Gamer.no ikke er helt på høyde. Vi må ta en titt på det når vi får tid. I mellomtiden vil jeg råde deg til å velge et annet skin helt nederst i forumet. Mange liker det tradisjonelle Diskusjon.no-skinnet.

Lenke til kommentar

Synes gamer sitt skin er fint jeg, men er enig i at det er litt dumt at den menyen ikke er der, derfor bruker jeg IPB default, som har ganske lik layout, da får du en lignende meny øverst. Er egentlig det beste fordi da slipper du at den menyen tar masse skjermplass i breden. Men dette er da min mening, synes det er greit slik det er nå med en meny med ulike skins, da kan du velge selv

Endret av ptta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...