Gå til innhold

kritikk på php side


Anbefalte innlegg

jepp er fornøyd jeg :)

 

noen ting jeg vil rette på da..

1)det var jeg som lagde den bakgrunnen og når du sier "en av de styggeste han kunne finne" så er det frekt å si.. men er enig med att den ikke er fin, men du kunne ha sagt det på en annen måte..

 

2)Det virker i allefall som om han snakker til seg selv.. hvis du blar litt opp og det får så være.. det jeg mener med redigerings knappen er att du kunne redigere det du har gjort feil..

 

3)nei det er lett å ikke tenke noe over klokke slettet.. men jeg bare sier att det blir feil å si att det var den andre anbefalningen din den dagen siden det ikke var det.

 

4)jeg ser på det som en anbefalning for folk som er sånn vil folk til slutt bli lei av..

 

5)nei det gjorde du ikke det har du helt rett i :)

 

jeg er ikke her for å krangle med deg.. du er sikkert flink til alt som har med web design og gjøre du men ikke si det andre har laget er stygt.. ( og ja jeg veit den ikke er pen, men ikke si den er stygg fordet.. )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan han ikke si at den er stygg?

 

I Norge har vi ytringsfrihet, så da kan man utrykke det man vil innenfor rimelighetens grenser.

 

Synes Runar at den er stygg, så kan han si det.

 

Jeg er helt enig med Runar, den er stygg.

 

Hvis du ikke tåler at noen kaller den stygg, så har du et problem.

Lenke til kommentar

Du kan mene det du vil om redigeringsknappen (ikke ment som en fornærmelse), men den er faktisk der for at vi skal kunne oppdatere innleggene våre i stedet for å lage 2-3 stykker etter hverandre. Det er faktisk i mot reglene, og moderatorer sletter sånt ;)

 

Jeg respekterer din mening, og jeg bryr meg ikke om at du kaller meg "kjekk i pelsen", men jeg vil faktisk påstå at jeg er langt fra kjekk i pelsen. Når man legger ut ting og ber om kritikk (jeg vet at det ikke var du som la ut bakgrunnen), så må man tåle at folk sier det de mener. Jeg brukte heller ingen stygge ord.

 

Det siste jeg vil si: Jeg påstår ikke at jeg er kjempeflink med webdesign og slikt, langt i fra, så hvis du har fått det inntrykket at jeg kan alt og dere er idioter, så beklager jeg.

 

La oss stoppe før tråden blir stengt. Vi venter på flatmo's kommentarer :)

Lenke til kommentar

helt enig med deg!

det er dumt å krangle sånn her.. men må innrømme jeg fikk det inntrykket av deg..

 

men har jo tatt grundig feil på sånt før så gjorde det nok igjen :)

 

til attach og hans3k

- Er helt enig selv dere har helt rett! men ikke før denne topicen mer offtopic enn det den allerede er! la oss heller gjøre som runar sa og vente på svar fra flatmo :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...